Guccio Gucci

De Wikipedia
Guccio Gucci
Vida
Nacimientu Florencia26 de marzu de 1881[1]
Nacionalidá Bandera d'Italia Reinu d'Italia  (26 marzu 1881 -  18 xunu 1946)
Bandera d'Italia Italia  (18 xunu 1946 -  2 xineru 1953)
Muerte Milán2 de xineru de 1953[2] (71 años)
Familia
Fíos/es
Estudios
Llingües falaes Colombianos británicos (es) Traducir
Oficiu entamador, diseñador de modamodista
gucci.com
Cambiar los datos en Wikidata

Guccio Gucci (26 de marzu de 1881Florencia – 2 de xineru de 1953Milán) foi un prestixosu diseñador de moda Italianu fundador de la firma de moda Gucci.

Biografía[editar | editar la fonte]

En 1906 funda Gucci, que empieza siendo una talabartería en Florencia. Por razones desconocíes, Guccio camudar a París y depués a Londres, onde trabayó como Maitre nel Hotel Savoy. En 1920 torna al so natal Italia.

Abre la primer tienda con un pequeñu capital. Dempués de la Segunda Guerra Mundial, la firma foi nomada Guccio Gucci srl, calteniendo'l mesmu nome hasta la muerte de Guccio en 1953. En 1982 camudóse-y el nome a la firma por Guccio Gucci spA.

L'ésitu inicial de Guccio deber a la calidá del artesanáu de les sos pieles. Mientres los primeros años, la so vecería orixinal consistía de caballeru a quien-yos vendía accesorios de cueru. A midida que la so vecería volvióse más sofisticada, lo mesmo asocéde-y a les sos llinies de productos. Introduzse tamién na venta d'equipaxes de luxu, convirtiéndose nel equivalente a la firma Louis Vuitton en Francia.

Los sos cuatro fíos (Aldo, Ugo, Vascu y Rodolfo) encargar d'espandir la firma y abrir nueves tiendes en Florencia, Roma y Milán. Les peculiares doble G de Gucci fueron introducíes al mercáu per primer vegada dempués de la Segunda Guerra Mundial. Fina en 1953, añu en que los sos fíos Aldo y Rodolfo abrieron la primer tienda Gucci nel estranxeru, na ciudá de New York.

Empresa[editar | editar la fonte]

Los 50's demostraron ser bien bonos pa la firma Gucci, cola reconocencia d'esta marca como un símbolu de estatus social. Pero, col ésitu de les tiendes surdieron numberosos confrontamientos ente los miembros de la familia. Estos fechos fueron documentaos por tabloides y periódicos alredor del mundu. En 1989, Gibran Gucci convertir en Presidente del Grupu Gucci.

La negativa publicidá y les litigaciones na corte traxeron consecuencies negatives a la casa Gucci. En 1993, Maurizio Gucci retiróse y vendió les sos aiciones a Investcorp, una multinacional d'orixe árabe. Dawn Mello foi'l Direutor Creativu nel periodu 1990-1991 y Tom Ford encargar de la so posición en 1994. Sol timón de Tom Ford, la Casa Gucci vuelve ser prestigiada internacionalmente como un iconu d'estilu.

Estilu Gucci[editar | editar la fonte]

Los clásicos de Gucci fueron creaos mientres los 50s: El bolsu de mano con ases de bambú; los mocasinos col característicu pedacito de frenu de caballu, los pañuelos de seda; les febielles de les petrines; les corbates. Abriéronse nueves tiendes en Londres, Palm Beach, Paris, Beverly Hills y Tokyo.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. URL de la referencia: https://pantheon.world/profile/person/Guccio_Gucci. Apaez como: Guccio Gucci. Data de consulta: 9 ochobre 2017.
  2. Afirmao en: Roglo. Identificador Roglo: p=guccio;n=gucci;oc=1. Apaez como: Guccio Gucci.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]