Guardmon

De Wikipedia
Guardmon
Personaxe de Digimon
Información
[editar datos en Wikidata]

Guardmon o Guardromon(ガードロモン,Gādoromon) ye un personaxe ficticiu de los mangues, animes y videoxuegos de Digimon

Guardmon tien forma humanoide ensin dexar de ser un tanque de metal acoloratao. La única parte remotamente orgánica son los güeyos, qu'asomen por una ranura asemeyada a la d'un búnker. Los sos potentes brazos y piernes tán coneutaos por tubos mecánicos al tueru, y dende la parte cimera de les sos muñeques llanza'l so ataque de granaes de destrucción. Nel so llombu tien unos cohetes propulsores colos que ye capaz de volar. Tien poca voluntá propia y ye un pocu obtusu, por cuenta del so calter mecánicu.

Actuaciones na serie Digimon Adventure[editar | editar la fonte]

Tuvieron controlaos por Machinedramon en Digimon Adventure y por Digimon Emperador en Digimon Adventure 02, cuando cada unu d'ellos controló la Ciudá Androide. Nos dos casos fueron lliberaos polos neños escoyíos y puestos al cuidu d'Andromon.

Nel ataque de los Amos Escuros contra la base de los compañeros de Henai, los Guardmons componíen la fuercia d'ataque, xunto con Mekaronimons contolados por Bakemons.

Actuaciones na serie Digimon Tamers[editar | editar la fonte]

Guardromon apaez cuando Andromon, que lluchaba contra Orochimon, el Deva culiebra borracha, resultó gravemente mancáu, reculando a nivel de campeón. Tres la derrota de Orochimon, apaeció un D-Power que convirtió a Guardromon en compañeru de Kazu, xunto al cual llucharía pol restu de l'aventura.

Digievoluciones
Nivel Cuerpu Digimon

Ñácaru | MetalKoromon

Kapurimon

Rookie Infantil Kokuwamon
Campeón

Guardromon

ULTRAcampeón

Andromon

MEGAcampeón

HiAndromon


Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]