Grandes felinos

De Wikipedia
El tigre, la especie más grande y más pesada de la familia de los felinos.

Los grandes félidos estrema a los grandes félidos selvaxes de los más pequeños. Una definición de los grandes félidos namái inclúi a los cuatro especies de félidu nel xéneru Panthera: el lleón (Panthera leo), tigre (Panthera tigris), lleopardu (Panthera pardus) y el xaguar (Panthera onca). Los miembros d'esti xéneru son los únicos capaces de ruxir, y esto considérase como un elementu característicu de los grandes félidos.

Una definición más amplia y desligada de la taxonomía (i.e. basada namái nel tamañu del félidu en cuestión) inclúi tamién al lleopardu de les nieves (Panthera uncia o Uncia uncia), la pantera nebulosa (Neofelis nebulosa), el guepardu (Acinonyx jubatus) y el puma (Puma concolor).

Los cuatro grandes félidos son miembros del xéneru Panthera. El puma ye'l quintu félidu más grande, siendo superáu en tamañu pol lleopardu. Dellos félidos de tamañu medianu, como'l llobu cerval euroasiático pueden llegar a pesar 25 kg, pero nun son consideraos grandes félidos.

A pesar de les enormes diferencies de tamañu, les distintes especies de félidos son sorprendentemente similares n'estructura y comportamientu. Tolos félidos son eficientes depredadores. El so rangu de distribución inclúi América, África, Asia y Europa. Namái Oceania y L'Antártida nun tienen especies autóctones de gatos o félidos.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]