Gomamon

De Wikipedia
Gomamon
Personaxe de Digimon Adventure
Información
[editar datos en Wikidata]

Gomamon ( ゴマモン ) ye un personaxe ficticiu del anime y manga Digimon. Trátase del digimon compañeru d'H.ou Kido y apaez en Digimon Adventure y Digimon Adventure 2. Takeuchi Junko ye'l so Seiyū

Gomamon tien l'apariencia d'una pequeña foca. Ye blancu con marques púrpura, escarez de ñariz, tien oreyes llargues, una pequeña cresta de pelo coloráu anaranxáu, garres y cola llarga. Cuando los neños escoyíos atopar na Isla File, Gomamon y Joe dirixir al visu del Monte Muguen. Ellí crúciense con Unimon, que tien una rueda negra. Magar la valentía y el valor de Joe, nun consigue quitar la rueda negra, y Gomamon digievoluciona per primer vegada a Ikkakumon pa salvalo.

Actuación en Digimon Adventure[editar | editar la fonte]

Xunto al restu de los digimons escoyíos, permanecía nos montes de la Isla File na so etapa ñácaru cola forma d'un Bukamon, esperando acaldía a daquién que sabía que llegaría y a quien tenía de protexer una y bones instintivamente daqué dicía-y que'l sentíu de la so esistencia yera ési. Bukamon digievoluciona en Gomamon pa ganar a Kuwagamon nel primer episodiu convirtiéndose a partir d'esti momentu na so forma estable.

A partir d'entós llucha contra los Digimons escuros xunto al restu, primero enfrentando a los digimons conrotos polos engranajes negros y ayudando a destruyir a Devimon, estes batalla déxen-y desenvolver la capacidá de digievolucionar a la so etapa adulta: Ikkakumon. Tres esto'l grupu viaxa al Continente Server en busca de los emblemes, siendo'l suyu la Sinceridá, el segundu en ser afayáu mientres los enfrentamientos contra Etemon.

Al movilizase al mundu humanu ayuda a buscar al octavu neñu escoyíu y a combatir a los digimons invasores al serviciu de Myotismon; cuando Joe nun duldar en sacrificase intentando evitar que TK muerra nuna batalla l'emblema de l'amabilidá actívase y llogra llograr la so etapa perfecta: Zudomon. Tres la derrota de Myotismon y de regresu al digimundo pa enfrentar a los Dark Masters él y Joe deciden viaxar con Mimi y Palmon pa protexeles cuando la rapaza decide arrenunciar al grupu farta de les muertes y engarradielles, ye equí que tienen d'enfrentar a la forma mega de Etemon: Metaletemon, quien los escuerre xunto a Puppetmon, unu de los Dark Masters. Ccuando destrúi a Metaletemon, gracies al sacrificiu de Leomon, Zudomon convertir nel únicu digimon del grupu que llogra mancar de muerte a un digimon de nivel mega usando namái la so etapa perfecta.

Tres la cayida de los Dark masters, afayen que l'enemigu real ye Apokarymon, una entidá que ye la materialización a nivel físicu de la rensía de tolos digimons estinguíos por evolucionar de forma invidable y a pesar qu'esta entidá destrúi los emblemes y borra les bases de datos de los neños y digimons, estos iguar pa espertar el so poder interior y tornar al digimundo pa destruyir al so adversariu y collo restaurar l'equilibriu en dambos mundos. Tres esto como los sos demás compañeros, tien de despidise del so tammer humanu, yá que una vegada normalizada la distorsión cada unu tien de volver al so propiu mundu.

En Digimon Adventure 02 vuelve apaecer xunto a Joe y los sos demás collacios pa siguir lluchando contra'l mal sofitando a los nuevos neños escoyíos a ganar a los enemigos, destruyir a Malommyotismon y restaurar el digimundo. Como nesta ocasión dambos mundos permanecen abiertos ente sigo, Joe crez pa ser padre d'un neñu que tamién tien un Bukamon como acompañante y el primer mélicu humanu qu'empresta servicios nel digimundo acompañáu de Gomamon.

Ataques[editar | editar la fonte]

  • Marcha de pexes (マーチングフィッシーズ, Māchingu Fisshīzu) : Nun se considera un ataque dañible, sinón que son una serie de pexes graciosos y de colores que sirven d'ayuda a Gomamon, cuando ésti glaya l'ataque, manifestar dende cualquier masa d'agua y ayuden a Gomamon. Esti ataque nun consiste en controlar a los pexes en sí sinón mas bien n'usar l'agua pa invocar a esti cardumen en concretu, polo que se-y ve apaecer n'ocasiones inclusive dende bebezones o surtidores d'agua, anque'l mesmu Gomamon reconoz que'l procesu pol cual apaecen escapa a la so comprensión.
  • Surudoi Tsume (するどいツメ) : Ataca al enemigu con un golpe de la so garra.
  • Sharp Edge (シャープエッジ, Shāpu Ejji) : Salta y da delles cortes al enemigu mientres esta nel aire.
  • Surfer Dive (サーファーダイブ, Sāfā Daibu)
  • Tail Slap (テイルスラップ, Teiru Surappu)
  • Bubble Barrier (バブルバリア, Babaru Baria) :Zarrar n'escudu fechu de burbuya, que repele los ataques de los enemigos y mancar.
  • Sliding Seal (スライディングシール, Suraidingu Shīru) : Esmucir polos pies del enemigu causano qu'esti zarapique.
  • Arpón Balcan: Ataque característicu al digievolucionar a Ikkakumon. dispara'l cuernu nel so frente, que mientres esta nel aire ábrese y dende el so interior puede lliberar yá seya un misil, una bomba o una bomba recímanu.
  • Martiellu de Thor: Arma personal de la so forma Zudomon, ye un pesáu martiellu fechu de Chrondigizoit, el metal mas duru del digimundo, lo que-y dexó mancar de muerte a Metaletemon y destruyir munches estremidaes de Apokarymon.
  • Martiellu Vulcán: Ataque característicu de la so forma Zudomon. Cute'l suelu col so martiellu llanzando una rabasera d'enerxía con forma de flecha contra l'enemigu, o cute direutamente al so rival con carga llétrica.
  • Martiellu Bumerang: Como Zudomon llanza'l so martiellu fechu de Chrondigizoit como un bumerán escontra'l so oponente, que n'impactando torna a la so mano.
  • Martiellu de Thor: Como Zudomon cute fuertemente la tierra col so martiellu y llevanta el suelu, llanzando roques de gran tamañu sobre los sos rivales.
Digievoluciones
Nivel Cuerpu Digimon

Ñácaru | Pichmon

Bukamon

Infantil

Gomamon
Campeón

Ikkakumon

Super

Zudomon

Supremu |

Vikemon


Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]