Godzilla (película de 1998)

De Wikipedia
Godzilla
Datos
Títulu orixinal GODZILLA (ja)
Xéneru cine de ciencia ficción, cine de monstruos, cine d'horror y cine d'aición
País d'orixe Estaos Xuníos
Estrenu 18 mayu 1998 (Nueva York)
20 mayu 1998 (Canadá, Estaos Xuníos)
17 xunetu 1998 (Reinu Xuníu)
16 setiembre 1998 (Francia)
10 setiembre 1998 (Alemaña)
Idioma orixinal inglés, xaponés y francés
Duración 139 min
Llugar de la narración Nueva Jersey, Nueva York, Brooklyn y Xamaica
Rodaxe Nueva York, Nueva Jersey, Los Angeles y Ḥawai
Color en color
Ficha téunica
Direición Roland Emmerich[2]
Producción Dean Devlin[2]
Productor executivu Ute Emmerich[3] y Roland Emmerich[3]
Guión Dean Devlin
Roland Emmerich
Terry Rossio
Ted Elliott
Música David Arnold[2] y Michael Lloyd[2]
Fotografía Ueli Steiger[2]
Edición David Siegel y Peter Amundson
Repartu Matthew Broderick[2], ‎Jean Reno‎[2], Maria Pitillo[2], Hank Azaria[2], Kevin Dunn, Michael Lerner, Harry Shearer, Arabella Field, Vicki Lewis, Doug Savant, Malcolm Danare, Chris Ellis, ‎Christian Aubert‎, Frank Bruynbroek, Glenn Morshower, Nancy Cartwright, Philippe Bergeron, Richard Gant, Clyde Kusatsu[4], Masaya Katō[4], Derek Webster[4], Seth Peterson[4], Nathan Anderson[4], Montae Russell[4], Al Sapienza[4], Lance Reddick[4], Judy Reyes[4], Bodhi Elfman[4] y Ken Lerner[4]
Ver llista completa
Compañíes
Productora Centropolis Entertainment y TriStar Pictures
Distribuidora TriStar Pictures
Recaldación 379 014 294 $
Premios y nominaciones
Premios
Calificaciones
CNC tolos públicos[7]
FSK FSK 12
Medierådet pa mayores d'once años[8]
Godzilla (película de 1998) Godzilla: The Series
Enllaces esternos
Ficha n'IMDb
Ficha en FilmAffinity
Cambiar los datos en Wikidata

Godzilla ye una película de monstruos estrenada en 1998, dirixida y co-escrita por Roland Emmerich y que ye una adautación norteamericana del monstruu xaponés de la productora Toho. Ye la ventena tercer película de la franquicia[9] y la primera producida dafechu por un estudiu de Hollywood. El repartu de la película ta formáu, ente otros, por Matthew Broderick, Jean Reno, Maria Pitillo, Hank Azaria, Kevin Dunn, Michael Lerner y Harry Shearer.

Argumentu[editar | editar la fonte]

Un iguana muta al esponese a enerxía nuclear poles pruebes atómiques que faen na Polinesia Francesa. Ceo, una criatura xigante ataca una barcu de pesca xaponés por una criatura xigante y namás que sobrevive una persona. El doctor Niko "Nick" Tatopoulos ye un científicu de la NRC qu'investiga los efeutos de radiación na fauna y flora de Chernóbil cuando un oficial del Ministeriu d'Asuntos Esteriores d'EE.XX. lu convoca. En Tahití, un francés misteriosu entruga al sobreviviente traumáu sobre lo asocedío, y esti respuende-y una y otra vuelta "Gojira." A Nick únvienlu a Panamá y Xamaica pa estudiar la buelga que lleva al barcu de pesca xaponés, recuperáu con unes marques de garfies tremendes. Nick identifica muestres de pelleyu y resuelve que pertenecen a una especie desconocida.  Refuga la teoría del exércitu de que la creatura ye un dinosauriu, defendiendo que ye un ser mutante creáu pola radiación nuclear.

La creatura apuerta a Nueva York, dexando un rastrexu de destrucción al so pasu. L'exércitu de los EE.XX., evacúa la ciudá faciendo casu a Nick, y usen de golisma pal monstruu una pila enorme de pexe. Por embargu, el tientu de matalu sal mal y prodoz más estrozu primero de fuxlr. Nick recueye una muestra de sangre y con una prueba d'embaranzu prueba que la criatura se reproduz asexualmente y y ta pañando comida pa la prole. Nick tamién s'alcientra cola ex, Audrey Timmonds, una aspirante a reportera. Mientres lu visita, ella roba una cinta clasificada na tienda militar d'él que cuenta l'orixe'l monstruu. Entrégala a la cadena esperando dar el campanazu, pero'l xefe diz que ye in descubrimientu d'él y noma la criatura "Godzilla."

Como resultancia, saquen a Nick de la operación y él refuga a Audrey, pero entós secuéstralu'l francés misteriosu Philippe Roaché. Revelando que ye un axente del serviciu secretu francés, Philippe esplica qu'él y los colegues lleven tiempu siguiendo'l casu p'atapar el cargu'l so país na creación del monstruu. Abarruntando qu'hai un ñal ayures na ciudá, trabaya con Nick p'alcontralu y destruyilu. Mentanto, Godzilla reapaez en ríu Hudson y atáquenou con somarinos. Tres dispara-y torpedos paez que Godzilla muerre y funde.

L'equipu de Nick y Philippe, siguíu por Audrey y el so cámara Victor Palotti, atopen el ñal n'interior del Madison Square Garden, con más de doscientos güevos. Los güevos empiecen a abrise y les críes atáquenlos. Nick, Victor, Audrey y Philippe escuéndense na cabina d'emisión del Madison Square Garden y son a avisar l'exércitu. Respuénden-yos que van atacar per aire y han fuxir primero de qu'empiece'l bombardéu.

Audrey y Nick arreglénse, pero entós remanez Godzilla, tovía vivu. Enrabiáu pola muerte les críes, escuerre a los cuatro per tou Manhattan. Fuxendo en taxi, empobinen a Godzilla pa los cables de la Ponte de Brooklyn, nos que s'enguedeya y pue atacalu l'exércltu hasta matalo. Too mundu lo celebra y Audrey dexa'l trabayu polo que-y fizo'l xefe y marcha con Nick. Philippe garra la cinta de Victor y prométe-y torná-yla dempués de censurala. Pero nes ruines de Madison Garden abre un güevu y suena un ruxíu.

Continuación[editar | editar la fonte]

Pocos meses dempués de la estrena la película salió una continuación como serie animada, Godzilla: The Series, protagonizada pol mesmu Nick Tatopoulos y la cría sobreviviente, yá adulta.

Polémica en Xapón[editar | editar la fonte]

La película recibió males critiques en Xapón pol pocu asemeyu al monstruu orixinal,[10] lo que llevó a acabar considerándolu un monstruu distintu que renomaron Zilla.

Repartu[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]