God of War: Chains of Olympus

De Wikipedia
God of War: Chains of Olympus
Desendolcador Ready at Dawn Studios (es) Traducir
Distribuidora Sony Interactive Entertainment
Compositor Gerard Marino
Motor Ziff Davis (es) Traducir
Plataforma PlayStation 3 y PlayStation Portable
Publicación 4 marzu 2008
Serie God of War
Xéneru hack and slash (es) Traducir y videoxuegu d'aición
Mou un xugador
Preséu d'entrada controlador de videoxuegos
Clasificaciones
CERO Maduro +17 (es) Traducir
ESRB Maduro +17 (es) Traducir
PEGI PEGI 18
USK USK 18
Más información
Páxina web oficial us.playstation.com…
' God of War: Chains of Olympus '
Cambiar los datos en Wikidata

God of War: Chains of Olympus (n'español, "Cadenes del Olimpo") ye un videoxuegu para PSP, desenvueltu por Ready at Dawn Studios. Ye una precuela de God of War, polo que sería'l segundu videoxuegu na cronoloxía de la serie. El xuegu desenvolver nel periodu nel cual, Kratos sirve a los dioses del Olimpo mientres 10 años. A lo llargo de los años, Kratos tien que completar delles metes pa rescatase de les velees qu'acoraden los recreos fondos de la so mente.

Historia[editar | editar la fonte]

Batalla n'Ática[editar | editar la fonte]

Kratos ye unviáu polos dioses a la mariña d'Ática pa detener la meyora de los perses. En abriéndose pasu ente los perses, Kratos trata d'abrir una puerta, pero ye sorprendíu por un Cíclope con una maza. Inténta-y entartallar con ella, pero Kratos torgar. Primero que Kratos pueda contraatacar, un gran Basiliscu comer al cíclope y dispónse faer lo mesmo con Kratos. Tres una curtia batalla, consigue axorizar al tarrecible basiliscu mancando unu de los güeyos de la bestia y asina siguir col so camín.

Kratos siguiendo la pista del Basiliscu, atopar col Rei de Persia en persona. Este tien la intención de "purgar" Grecia , gracies al Basiliscu, y convertise nel so nuevu rei, y empezar per matar a Kratos. Dempués del enfrentamientu y antes d'acabar con él, el Rei pide compasión en cuenta de riqueces, muyeres y reinos. Pero Kratos solo quier una cosa, y ye arrampuña-y la so vida. Cola so muerte, llogra'l poder del Xeniu. Tres un llargu camín algama al Basiliscu, acabando cola so vida y terminando cola so misión.

La cayida del Sol[editar | editar la fonte]

En ganando al Basiliscu, Kratos nun tien abondu y reclama a los dioses más xeres. Y ye cuando ve que'l Sol cai sobre la Tierra, venciendo'l mundu n'escuridá. Kratos dirixir escontra la zona del choque, cerca de la ciudá de Maratón. Al llegar ve una ciudá envuelta por una borrina d'onde surden enemigos y el Gran Carru de Helios, Dios del Sol. Kratos ábrese pasu ente les diverses criatures qu'invaden la ciudá y llogra algamar el carru. En esguilándolo, Atenea preséntase como una estatua y comunica a Kratos que Morfeo llanzó'l so mantu y ta venciendo a los dioses nun fondu suañu. Ensin un Sol qu'allume, Morfeo nun tien llendes. Kratos tien una nueva misión: Devolver el Sol al cielu. Enfusar nel Templu d'Helios (el carru), tres un curtiu camín atopar con Eos, que comunica a Kratos que'l so hermanu, Helios, fuera secuestráu por Atles. Pa saber onde taba Helios, Kratos espertó a los caballos de fueu, que nun duldar de dir col so amu.

El Hades[editar | editar la fonte]

Antes de conocer el so destín, los caballos de fueu traviesen la borrina de Morfeo, faciendo que Kratos suañe cola so finada fía, Calíope. Al espertar atopar n'El Hades. Esti llugar nunca fuera triáu por un mortal en vida. Nel horizonte repara la lluz del Sol. Pa llegar a él, tendría de pidir permisu a Caronte, pero nun ta pol llabor. Tres un curtiu combate, Caronte noquia a Kratos y refundiar a un abismu. Al espertar, Kratos atópase encadenáu na paré, pero fácilmente ruempe los grilletes. Kratos atopar nel Tártaru. Buscando una salida, consigue'l Guantelete de Zeus y repara a los titanes, ente ellos a Hiperión, siendo encadenaos por Zeus nesti llugar. Tamién repara les cadenes rotes d'Atles, y Kratos solo tenía daqué en mente: ¿Quién desamarraría tanta maldá?. A la fin atopa una salida, y ye hora de que Caronte seya derrotáu. Y asina ye, Kratos derrota a Caronte, apoderándose de la so barca y pon aldu escontra la lluz del Sol.

El realcuentru[editar | editar la fonte]

Kratos enfusar más nel Hades onde ve a la so finada fía, Calíope, enfusase nun templu. Kratos sigue'l rastru d'ella y finalmente atópase con Perséfone, esposa de Hades y reina del Inframundu. Perséfone ufierta a Kratos la oportunidá de expiarse de los sos pecaos pa folgar en paz cola so fía. Kratos vence y pierde los sos poderes en cuenta de tar cola so fía nos Campos Elíseos. A la fin Kratos abraza a la so querida fía, pero Perséfone enagua'l realcuentru, porqué ella yera la verdadera artífiz del plan pa lliberar a Atles y este, colos poderes del sol nes sos manes, destruyiría la enorme pilastra que sostién la tierra, y asina acabar col olimpo d'una vegada por toes, mientres los dioses duermen gracies a Morfeo. Kratos dase cuenta del so error, y decide, anque seya bien doliosu, dixebrase de la so fía y reponer los sos poderes de la única forma que sabe: Matando a los muertos inocentes y ser otra vegada'l Pantasma de Esparta.

La Batalla Final: Kratos vs Perséfone[editar | editar la fonte]

Perséfone diríxese volando a la Pilastra qu'Atles taba destruyendo. Kratos llogra garrase a Perséfone pa llegar a él. Tres una encarnizada llucha contra Perséfone el gran titan Atles entra na batalla tratando d'entartallar a Kratos, dempués d'encadenar los poderosos brazos del titan decidir a terminar con Perséfone, Kratos llogra travesala col Guantelete de Zeus. Antes de dise, Atles diz-y que los Olímpicos nun lu van ayudar. Kratos respuende que los sirvirá fielmente. Atles acaba la conversación diciendo que se van volver a ver.

Atles siempres va sostener el mundu sobre los sos costazos, un castigu peor que'l que Zeus impunxo a los otros Titanes. Asina ye como Kratos, retornó'l Sol al cielu y Morfeo retirar a les solombres. Finalmente, Kratos llanzar del carruaxe, quedando inconsciente sobre'l monte más altu de toa Grecia, mientres dos dioses Atenea y Helios quíten-y l'Escudu de Sol y el Guantelete de Zeus. Kratos paga un altu preciu, inclusive pal Pantasma de Esparta.

Sistema de Xuegu[editar | editar la fonte]

God of War: Chain of Olympus caltién la dinámica de la saga (lluches encarnizadas, con pequeños toques de puzzles y plataformes).

Armes[editar | editar la fonte]

  • Espaes del Caos: arma apurrida por Ares. L'arma primordial de Kratos. Una especie d'espaes amestaes a unes llargues cadenes de fueu que tán xuníes a los brazos de Kratos.
  • Escudu d'Helios: arma llograda nel Templu de Helios. Ye capaz de bloquiar ataques o devolver les fleches o golpes d'enerxía de los enemigos.
  • Guantelete de Zeus: arma llograda nel Templu de Zeus, nel Tártaru. Trátase d'un guantelete xigante forxáu por Hefesto, pa retener a los Titanes nel Tártaru. D'ataques lentos pero poderosos; puede alternase con Les Espaes del Caos.

Poderes[editar | editar la fonte]

  • Xeniu: Poder arrebatáu al Rei de los Perses, fai un ataque de fueu alredor de Kratos, estropiando a los enemigos cercanos.
  • Lluz del amanecer: Poder apurríu por Eos. Te dexa llanzar proyeutiles de lluz a los enemigos.
  • Roxura de Caronte: Poder arrebatáu a Caronte. Trátase de la so mázcara. Al afitar un enemigu, envolubrar en llapaes verdes, paralizando y estropiando momentáneamente.

Reliquies[editar | editar la fonte]

  • Güeyos de Gorgones: Si axunta 5 güeyos, la vitalidá de Kratos va aumentar.
  • Plumes de Fénix: Si axunta 5 plumes, el poder máxico de Kratos va aumentar.
  • Escudu del Sol: Escudu llográu del Tronu de Helios, Dios del sol. Te dexa devolver ataques físicos y proyeutiles; y amás ye la llave pa toles puertes del Templu d'Helios.
  • Llanza de Tritón: Llanza llograda d'una estatua na Cueva del Olimpo. Te dexa alendar so l'agua.
  • Llave del Guardián: Llave llograda al llau del cadabre del guardián del Tártaru. Sirve pa poder llegar al Templu de Zeus.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]