Gay Shame

De Wikipedia

Gay Shame (Vergüenza gay) ye un movimientu contracultual de la comunidá LGBTQ plantegáu como una alternativa frente al Gay Pride (Arguyu gai),[1] al considerar que les actividaes y eventos entamaos nesti postreru comercializáronse por demás, dependiendo demasiáu del patrociniu de les empreses lo qu'emprobecería culturalmente y mediatiza la programación d'actos pa evitar ofender a los patrocinadores. El movimientu Gay Shame desenvolver p'arrexuntar la espresión de los puntos de vista radicales, les ideoloxíes contraculturales y les artes de vanguardia.

En Nueva York[editar | editar la fonte]

El Gai shame crear en 1998 como un eventu añal en protesta contra la comercialización escesiva de los actos del arguyu gai, d'ende'l so el nome antagónicu, en Brooklyn, Nueva York. Los sos miembros tán en contra de l'asimilación de los homosexuales, a lo que consideren estructures sociales opresivas y conservadores, polo que tán en contra de la llegalización de los matrimonios homosexuales. Los primeros años el movimientu tuvo sofitáu pol coleutivu d'artistes DUMBA, según otros artistes del mundu de la música y l'espectáculu como los grupos Three Dollar Bill y Kiki and Herb o personaxes como Eileen Myles, Mattilda aka Matt Bernstein Sycamore y Penny Arcade qu'asistieron al primer eventu. Mientres esti primer festival rodóse la película documental Gay Shame 98 empobinada por Scott Berry.

Ente les actividaes del Gay Shame de Nueva York publicó un fanzine tituláu Swallow Your Pride (trágate'l to arguyu) del que salieron tres númberos.

Espansión[editar | editar la fonte]

Darréu'l movimientu estender a San Francisco, Toronto, Suecia y Reinu Xuníu.[1] El movimientu Gay Shame de San Francisco convertir nun grupu d'aición direuta non xerárquicu que sigue n'activu. En Estocolmu, Suecia, realizáronse actos de Gay Shame de 2001 a 2004.[2]

En Londres realícense actos sol títulu "Gay Shame and Lesbian Weakness" (vergüenza gay y debilidá lésbica) entamaos pol llocal nocherniegu Duckie. Anque se realizó enantes, convertir nun eventu añal a partir de 1998. Los actos inclúin actuaciones musicales y de teatru esperimental, que tamién se denominen The Annual Festival of Homosexual Misery (festival añal de miseria homosexual).[3]

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]