Galavisión

De Wikipedia
Galavisión
canal de televisión
Llocalización
Sede Miami
Direición Estaos Xuníos
Historia
Fundación1979
Organigrama
Dueñu Univisión Communications (es) Traducir
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Galavisión ye una cadena de televisión per suscripción con oficines en Miami, Florida, y ye propiedá d'Univision Communications. La cadena crear en 1979 p'apurrir programación n'español pal públicu de los Estaos Xuníos.

La canal tresmite principalmente series de comedia antigües de Televisa, según dellos partíos del fútbol mexicano en vivu. Amás Tresmite en direuto y diferíu los noticieros de Televisa. Anque ente 1988 y 2001 tresmitió'l sistema informativu ECU nes mañanes y nueches.

A partir de febreru de 2015, los llares estauxunidenses, aproximao 68,355,000 (58.7% de los llares con televisión), van recibir la señal de Galavisión.[1]

Historia[editar | editar la fonte]

Logotipu Galavisión usáu dende 1997 hasta 2012.

Galavisión empecipió'l 1 d'abril de 1979, como una rede de cable premium, tresmitiendo un amiestu de películes clásiques y recién de cine mexicanu y otros n'español.

En 1984, la rede convertir nuna canal d'entretenimientu xeneral de cable básicu qu'ufierta una combinación de programación de Televisa y repeticiones o reruns d'ENSIN.

A mediaos de 1990, Galavisión foi dirixíu por Javier Saralegui y llanzó al aire un amiestu de programes d'idiomes español ya inglés como "Kiki Dende Hollywood" o "Ye risonderu graciosu". Tamién incorporen producciones de variedá n'espectáculos de Miami como "A escures Pero Encendíos" presentáu por Paul Bouche.

Esta estratexa foi complementada con Televisa, produció programes que primero se tresmitieron por Univision, con programes d'entretenimientu y delles noticies de la rede de Televisa, noticies ECU, incluyendo'l programa d'entretenimientu Entertainment Tonight, presentáu por Pita Ojeda y Ilia Calderón.

Dende l'añu 2000, Galavisión tresmitió una combinación de comedia clásica, telenoveles y espectáculos nocherniegos de la década de 1970, 1980 y 1990 que se tresmitió orixinalmente pola cadena Univision, con más ufiertes d'actualidá de noticies, deportes y especiales procedentes de los trés redes de Televisa, Canal de las Estrellas, Foro TV y Galavisión, según dos amuesa producida por Telehit.

Nel so más recién estratexa programación de que Galavisión ampliáu producciones orixinales con espectáculos como Accesu Maximo, En casa Con Lucy, Deliciosu (presentáu por Ingrid Hoffmann), la Vida Total, Decorando Contigo, Un Destín, Lo Meyor de Boxéu n'Esta Esquina, lo meyor d'hermanar rede serie Solo Boxeo d'Univision / Telefutura. La programación de Televisa producida tamién ta diseñada p'afaese a estrictos estándares d'emisión.

Señal en HD[editar | editar la fonte]

La señal en alta definicion (con una resolución de 1920x1080 llinies enxareyaes) el 01 de xunu de 2010. DirecTV empezó a distribuyir la señal simultánea'l 15 d'agostu de 2013.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «List of how many homes each cable network is in as of February 2015» (inglés). Consultáu'l 19 de xunetu de 2015.