Furgoneta

De Wikipedia
Furgoneta
tipo de carrocería (es) Traducir
vehículo motorizado (es) Traducir, vehículo de camino (es) Traducir, multi-track vehicle (en) Traducir y vehículo con ruedas (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Una furgoneta o furgón ye un vehículu comercial llixeru utilizáu pa tresportar bienes o grupos de persones. Una furgoneta tien na parte posterior una zona de carga de formes ortogonales y techada, al contrariu qu'una pickup, que la tien al campu. En dellos casos, esta zona tien delles files d'asientos, y n'otros ta vacida pa tresportar oxetos grandes. Nel últimu casu, los vidrios llaterales pueden ser reemplazaos por una continuación de la chapa.

El portón traseru ye cuasi siempres de dos fueyes d'apertura horizontal. Una furgoneta suel ser más alta qu'un automóvil de turismu y un monovolume. Con al respective de un monovolume, la posición de los asientos ye más arguta y alta, y el morru más curtiu. El motor ye cuasi siempres delanteru, y en dellos casos ta asitiáu per debaxo de los asientos delanteros pa menguar el llargor total. Esceición son les furgonetes pequeñes derivaes direutamente de turismos del segmentu B -y más raramente del A o'l C-como Fiat Fiorino y Opel Combu que suelen compartir tola estampación col modelu del que deriven hasta la pilastra B o aquelles que comparten plataforma con turismos anque con estampación propia como les Ford Transit Connect, Renault Kangoo o Citroën Berlingo. Anque en Méxicu tamién s'utiliza pa la furgoneta'l términu «van», ésti ye más puramente utilizáu n'español pa definir los remolques pa caballos. Una de les furgonetes más conocíes a nivel mundial ye la Volkswagen Transporter.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]