Fundación Internacional y pa Iberoamérica d'Alministración y Polítiques Públiques

De Wikipedia
Fundación Internacional y pa Iberoamérica d'Alministración y Polítiques Públiques
compañía (es) Traducir
Llocalización
Sede Madrid
Direición España
Forma xurídica compañía (es) Traducir
Historia
Fundación1998
Sector
Industria Sector públicu
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

La Fundación Internacional y pa Iberoamérica d'Alministración y Polítiques Públiques (FIIAPP) ye una fundación perteneciente al sector públicu estatal español y una institución integrante de la Cooperación Española[1] que trabaya na meyora de sistemes públicos en más de 100 países, xestionando proyeutos de cooperación internacional.

L'actuación de la FIIAPP enmarcar na política esterior española, sofitando l'actividá internacional de l'Alministración española nes árees xeográfiques y los ámbitos d'actuación prioritarios.

Orixe[editar | editar la fonte]

En 1998 naz la fundación sol nome Fundación Iberoamericana de Gobiernu y Polítiques Públiques, cola cuenta de trabayar na cooperación téunica coles Alministraciones Públiques con terceros países fundamentalmente en Iberoamérica.

Nel añu 2000 fundir cola Fundación Institutu Iberoamericanu d'Alministración Pública (creada en 1997) dando llugar a la Fundación Internacional y pa Iberoamérica d'Alministraciones y Polítiques Públiques (FIIAPP).

Anguaño la FIIAPP ye parte integrante del conxuntu de la Cooperación Española, xestionando proyeutos de cooperación téunica, financiaos pola Xunión Europea y pol Ministeriu d'Esteriores y Cooperación.

Proyeutos de cooperación[editar | editar la fonte]

La Fundación Internacional y pa Iberoamérica d'Alministraciones y Polítiques Públiques trabaya al serviciu de les alministraciones públiques, xestionando la participación de los sos distintos órganos en proyeutos de cooperación téunica, impulsando d'esta forma la so internacionalización y fomentando la Marca España.

La FIIAPP xestiona proyeutos de cooperación internacional basaos na meyora de les alministraciones públiques de los países nos que trabaya. Facer por aciu l'intercambiu d'esperiencies ente espertos españoles y los sos homólogos nes instituciones beneficiaries nos países nos que trabaya.

Amás, realiza parte del so trabayu n'otres actividaes, como la realización d'estudios sobre alministraciones y polítiques públiques (I+D+i), según la formación del personal del sector públicu.

La FIIAPP ye la institución encargada n'España de la xestión de los proyeutos del programa d'hermanancia de la Xunión Europea[2] y ye entidá elegible, xunto cola AECID y COFIDES, pa la realización de proyeutos de cooperación delegada de la XE. Forma parte, por tanto, del sistema européu de cooperación.

Patronatu[editar | editar la fonte]

L'órganu de gobiernu de la FIIAPP ye'l patronatu[3] formáu por presidente, vocales y secretariu.

El cargu de presidente a ostentar el/la Vicepresidente/a del Gobiernu d'España.

Los vocales son distintos Ministros, Secretarios d'Estáu y altos cargos de la AGE.

El cargu de secretariu/a del patronatu correspuénde-y al Direutor/a de la fundación.

El Patronatu cunta con una Comisión Permanente presidida pol Secretariu d'Estáu de Cooperación Internacional y pa Iberoamérica.

Oxetivos[editar | editar la fonte]

La FIIAPP xestiona proyeutos de cooperación téunica internacional al serviciu de les alministraciones coles mires d'ameyorar los sistemes públicos nos países nos que trabaya. Constitúi un preséu pal intercambiu d'esperiencies y bones práutiques de l'Alministración española y pa la meyora de modelos de polítiques públiques. Contribúi a fomentar y consolidar rellaciones d'enfotu con alministraciones d'otros países y con organismos internacionales.

Ámbitu d'actuación de la FIIAPP[editar | editar la fonte]

La FIIAPP xestiona proyeutos de los siguientes ámbitos:

  • Polítiques sociales y derechos: proteición social, salú, educación y emplegu
  • Gobernanza y modernización de les alministraciones públiques
  • Migraciones y Movilidá
  • Economía y finances públiques
  • Polítiques de fomentu y comunicaciones
  • Economía verde: cambéu climáticu, enerxía, agricultura y pesca
  • Seguridá y llucha contra'l crime entamáu *

Xusticia y Tresparencia

Ver tamién[editar | editar la fonte]

FIIAPP «Fundación Internacional y pa Iberoamérica d'Alministración y Polítiques Públiques» (castellanu).

Proyeutos de cooperación internacional de la FIIAPP- «Proyeutos de la FIIAPP» (castellanu).

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]

AECID