Francisco Montealegre Fernández

De Wikipedia
Francisco Montealegre Fernández
Vida
Nacimientu 1818
Nacionalidá Bandera de Costa Rica Costa Rica
Muerte 1875 (56/57 años)
Familia
Padre Mariano Montealegre Bustamante
Hermanos/es
Oficiu políticu
Cambiar los datos en Wikidata

Francisco Montealegre Fernández (1818 – 1875) foi un políticu y empresariu costarricense.

Datos personales[editar | editar la fonte]

Nació en San Xosé, Costa Rica, en 1818. Foi fíu de Mariano Montealegre Bustamante y Gerónima Fernández Chacón. Casóse con Victoriana Gallegos Sáenz, fía del Xefe d'Estáu José Rafael de Gallegos y Alvarado.

Estudios[editar | editar la fonte]

Cursó estudios de comerciu na Gran Bretaña.

Actividá empresarial[editar | editar la fonte]

De regresu en Costa Rica participó viviegamente na vida empresarial. Foi dueñu de pervalibles faciendes cafetaleres y sociu y alministrador del poderosu Bancu Anglu-Costarricense, y participó n'otres actividaes, tales como la importación y venta de mercaderías britániques y l'esplotación de mines d'oru.

Cargos públicos[editar | editar la fonte]

Mientres la primer fase de la guerra contra los filibusteros de William Walker foi edecán del Presidente Juan Rafael Mora Porras, xunto col so hermanu Mariano Montealegre Fernández. De 1858 a 1859 foi tamién Diputáu por San Xosé y figuró ente los adversarios de l'aprobación del tratáu Caña-Xerez, que dexó a Costa Rica ensin accesu al llagu de Nicaragua y con un llindáu derechu de navegación nel cursu inferior del ríu San Juan.

Anque s'atopaba ausente del país en 1859, cuando se produció'l golpe militar que derrocó a Mora y llevó al poder al so hermanu José María Montealegre Fernández, mientres el gobiernu constitucional d'ésti (1860-1863) tuvo una importante participación política, yá que foi Secretariu de Facienda y Comerciu y Designáu a la Presidencia.

Precandidato presidencial[editar | editar la fonte]

En 1868 el partíu Convención Constitucional anunció la so candidatura a la presidencia de la República pa les eleiciones de 1869, pero tornó tal posibilidá. Foi miembru de les Asamblees Constituyentes de 1869 y 1870.

Exiliu voluntariu y fallecimientu[editar | editar la fonte]

En 1872 treslladó la so residencia a San Francisco, California, onde morrió en 1875.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]