Ficheru:Escut de la provincia de Lleida.svg

Contenido de la página no disponible en otros idiomas.
De Wikipedia

Ficheru orixinal(ficheru SVG, 603 × 840 píxels nominales, tamañu de ficheru: 214 kB)

Esti ficheru ye de Wikimedia Commons y puen usalu otros proyeutos. La descripción de la páxina de descripción del ficheru s'amuesa darréu.

Resume

Descripción
Català: Escut de la Diputació de Lleida: Escut caironat: d'or, quatre pals de gules amb un escussó caironat de sinople amb un ram de lliri de sable movent de la punta i amb tres flors de lis nodrides, d'argent, a cada extrem; la bordura d'or carregada de quatre rodelles de gules. Per timbre una corona mural de província.
Español: Escudo de la Diputación de Lérida: Escudo embaldosado: de oro, cuatro palos de gules con un escusón losanjado de sinople con un ramo de lis de sable moviente de la punta y con tres flores de lis nutridas, de plata, a cada extremo; la bordura de oro cargada de cuatro roeles de gules. Por timbre una corona mural de provincia
Municat, Diputació de Lleida, l'escut
Data
Fonte Trabayu propiu
Autor HansenBCN
Otres versiones

Llicencia

Public domain Yo, el titular de los drechos d'autor d'esta obra, la llibero como dominiu públicu. Esto s'aplica nel mundu ensembre.
En dellos países seique esto nun seya posible llegalmente; nesti casu:
Doi a cualesquier persona permisu pa usar esta obra pa cualesquier propósitu, ensin denguna condición, menos si eses condiciones requierense pola llei.

Pies

Añade una explicación corta acerca de lo que representa este archivo

Elementos representados en este archivo

representa a

Historial del ficheru

Calca nuna fecha/hora pa ver el ficheru como taba daquella.

Data/HoraMiniaturaDimensionesUsuariuComentariu
actual23:27 29 may 2021Miniatura de la versión a fecha de 23:27 29 may 2021603 × 840 (214 kB)Villarreal9cut off extra edges
09:58 3 set 2008Miniatura de la versión a fecha de 09:58 3 set 2008605 × 975 (230 kB)XavigivaxNuevo degradado en corona. Revisión de colores. Simplifico barras. Elimino objetos no visibles. Centro objetos.
12:00 30 pay 2007Miniatura de la versión a fecha de 12:00 30 pay 2007605 × 975 (217 kB)HansenBCN{{Information |Description={{ca|Escut de la Diputació de Lleida: ''Escut caironat: d'or, quatre pals de gules amb un escussó caironat de sinople amb un ram de lliri de sable movent de la punta i amb tres flors de lis nodrides, d'argent, a cada extrem; l

La páxina siguiente usa esti ficheru:

Usu global del ficheru

Estes otres wikis usen esti ficheru:

Ver más usos globales d'esti ficheru.

Metadatos