Ficheru:Escudo de Murcia.svg

Contenido de la página no disponible en otros idiomas.
De Wikipedia

Ficheru orixinal(ficheru SVG, 550 × 975 píxels nominales, tamañu de ficheru: 2,07 MB)

Esti ficheru ye de Wikimedia Commons y puen usalu otros proyeutos. La descripción de la páxina de descripción del ficheru s'amuesa darréu.

Esta ye una foto d'un conxuntu históricu declaráu nel rexistru de Bienes d'Interès Cultural del patrimoniu español col códigu RI-53-0000200.

Resume

Descripción Escudo de Murcia (Región de Murcia, España): En campo de gules un corazón de este color, fileteado de oro, y en torno a él la leyenda "Priscas novissima exaltat et amor" cargado de una lis y un león del propio metal. Sumado de corona real y acompañado de seis coronas, también de oro, en dos, en dos y dos; bordura de León y Castilla, en sus esmaltes, en 16 componentes. Al timbre, corona real (Ayuntamiento de Murcia, según informe emitido por la Real Academia de la Historia, en su sesión de 21 de Junio de 1968). El campo central se define mejor como: una panela, del mismo color, con un león, de oro, coronado, linguado y uñado de lo mismo, sosteniendo con la mano diestra una flor de lis, de plata, bordura de la panela, de plata, con el lema "Priscas novissima exaltat et amor", en letras de sable, coronada de oro, de corona Real abierta, y acompañada de otras seis coronas, de oro, puestas en dos palos de a tres, en los flancos del escudo. (Símbolos Municipales de la Región de Murcia)
Data
Fonte Trabayu propiu
Autor HansenBCN
Otres versiones

Llicencia

Public domain Yo, el titular de los drechos d'autor d'esta obra, la llibero como dominiu públicu. Esto s'aplica nel mundu ensembre.
En dellos países seique esto nun seya posible llegalmente; nesti casu:
Doi a cualesquier persona permisu pa usar esta obra pa cualesquier propósitu, ensin denguna condición, menos si eses condiciones requierense pola llei.

Pies

Añade una explicación corta acerca de lo que representa este archivo

Elementos representados en este archivo

representa a

tipo de archivo español

image/svg+xml

Historial del ficheru

Calca nuna fecha/hora pa ver el ficheru como taba daquella.

Data/HoraMiniaturaDimensionesUsuariuComentariu
actual16:02 26 ago 2023Miniatura de la versión a fecha de 16:02 26 ago 2023550 × 975 (2,07 MB)DavileciTypo
11:49 21 set 2010Miniatura de la versión a fecha de 11:49 21 set 2010550 × 975 (2,07 MB)HansenBCNActualizo diseño
13:21 28 mar 2008Miniatura de la versión a fecha de 13:21 28 mar 2008550 × 975 (2,08 MB)HansenBCN{{Information |Description=Escudo de Murcia (Región de Murcia, España): ''En campo de gules un corazón de este color, fileteado de oro, y en torno a él la leyenda –Priscas novissima exaltat et amor- cargado de una lis y un león del propio metal. Su

Usu global del ficheru

Estes otres wikis usen esti ficheru:

Ver más usos globales d'esti ficheru.

Metadatos