Ficheru:Camino Real o Colonial de Guayaquil a Quito (3.III.1787) - AHG.jpg

Contenido de la página no disponible en otros idiomas.
De Wikipedia

Ficheru orixinal(2842 × 2567 píxels, tamañu de ficheru: 6,95 MB, triba MIME: image/jpeg)

Esti ficheru ye de Wikimedia Commons y puen usalu otros proyeutos. La descripción de la páxina de descripción del ficheru s'amuesa darréu.

Resume

Descripción
Español: Dibujo del Camino Real desde la Ciudad de Guayaquil hasta la de Quito, llamada también Ruta Colonial de Caminos Vecinales donde se articulaba la costa y la sierra de la Audiencia de Quito. En el invierno (mediados Diciembre- mediados de Mayo) era casi imposible acudirlo por lo que que se buscaban caminos alternos y en el verano (Abril - términos de Noviembre) se aprovechaba la estabilidad de la tierra para aprovechar el trajin de toda clase de abastos y el proceso de las diligencias burócráticas. El facisimil electrónico del original data en la fecha del 3 de Marzo de 1787. Diapositiva de Consulta y acceso público cuya información fue investigada de un libro y/o ejemplar de revisión custodiado en los Fondos Bibliográficos (Sección Siglo XVIII o Etapa Colonial) del Archivo Histórico del Guayas; Guayaquil, Ecuador.Consultado y compartido por el usuario J. Javier García A.
Data
Fonte Trabayu propiu
Autor Jojagal

Llicencia

Yo, el titular de los drechos d'autor d'esta obra, la espublizo baxo la siguiente llicencia:
Creative Commons CC-Zero Esti ficheru ta disponible baxo la llicencia Creative Commons de Dedicatoria universal al dominiu públicu CC0 1.0.
La persona qu'asoció una obra con esti documentu dedicó esa obra al dominiu públicu per aciu de la cesión mundial de los sos drechos baxo les lleis de drechos d'autor, incluyendo tolos los drechos llegales rellacionaos y axacentes, dientro del ámbitu permitíu pola llei. Pue copiar, camudar, distribuir y reproducir la obra, incluyendo con oxetivos comerciales, ensin pidir permisu.

Pies

Añade una explicación corta acerca de lo que representa este archivo

Elementos representados en este archivo

representa a

CC0 español

tipo de archivo español

image/jpeg

5ff80fdf7aa0d2e348cd364324c5bf00df37a1b0

7 283 006 Byte

2567 píxel

2842 píxel

Historial del ficheru

Calca nuna fecha/hora pa ver el ficheru como taba daquella.

Data/HoraMiniaturaDimensionesUsuariuComentariu
actual17:26 25 set 2012Miniatura de la versión a fecha de 17:26 25 set 20122842 × 2567 (6,95 MB)JojagalUser created page with UploadWizard

La páxina siguiente usa esti ficheru:

Usu global del ficheru

Metadatos