Ficheru:Bandera de Antequera.svg

Contenido de la página no disponible en otros idiomas.
De Wikipedia

Ficheru orixinal(ficheru SVG, 667 × 500 píxels nominales, tamañu de ficheru: 327 kB)

Esti ficheru ye de Wikimedia Commons y puen usalu otros proyeutos. La descripción de la páxina de descripción del ficheru s'amuesa darréu.

Resume

Descripción
English: Flag of Antequera, Spain
Español: Bandera de Antequera, España. Paño blanco, a la proporción de 3:4, en una de las caras de la misma, un Castillo de tres torres almenadas de oro, mazonado de sable y aclarado de azur y un León rampante sin corona de gules, linguado y uñado de lo mismo y entre uno y otro bordada en plata una jarra de cuerpo esferoidal, pie facetado y grande, a proporción, de torneado cuello cilíndrico, que se abre como un cáliz para formar la boca, circular también, y dos asas simétricas semejantes a contrapuestas, las cuales van de la boca a la parte superior del cuerpo, graciosamente movidas y en los extremos enroscadas. Siete varas de azucenas, ordenadamente repartidas y apiramidadas, surgen en grupo de la boca de esta jarra, y el lema POR SU AMOR en minúsculas alemanas perfiladas de oro, en el cuerpo o panza de la jarra. BOJA nº74 de 2008
Es fácil colocar un borde alrededor de esta imagen de una bandera
:

[[File:Bandera de Antequera.svg|border|96x176px]]

Data
Fonte Trabayu propiu
Autor Tyk, based on File: Escudo de Antequera.svg by user:SanchoPanzaXXI. Revision by user:Xavigivax
Permisu
(Cómo reutilizar esti ficheru)
Insignia Esta imagen representa una bandera, un escudo, un sello o alguna otra insignia oficial. El uso de estos símbolos está restringido en muchos países. Estas restricciones son independientes del estado de sus derechos de autor.
Yo, el titular de los drechos d'autor d'esta obra, la espublizo baxo les siguientes llicencies:
w:es:Creative Commons
reconocimientu compartir igual
Esti ficheru ta disponible baxo la llicencia Creative Commons Reconocimientu-Compartir igual 3.0 xenérica.
Ye llibre:
  • pa compartir – pa copiar, distribuir y comunicar públicamente la obra
  • pa remezclar – p'adautar la obra
Baxo les condiciones siguientes:
  • reconocimientu – Tienes de dar el créitu apropiáu, apurrir un enllaz a la llicencia ya indicar si realizasti dalgún cambéu. Puedes faelo de cualquier mou razonable ,pero non de manera que suxera l'encontu del autor pa ti o pal usu que faigas.
  • compartir igual – Si entemeces, tresformes o te bases nesti material, tienes de distribuir les tos contribuciones baxo la mesma llicencia o una compatible cola orixinal.
GNU head Autorízase la copia, distribución y/o cambéu d'esti documentu baxo los términos de la Llicencia de documentación llibre GNU, versión 1.2 o cualesquier otra que nel futuru espublice la Free Software Foundation; ensin seiciones invariables, testos de portada, nin testos de contraportada. S'inclúi una copia de la llicencia na seición titulada GNU Free Documentation License.
Pues seleicionar la llicencia que prefieras.

Pies

Añade una explicación corta acerca de lo que representa este archivo

Elementos representados en este archivo

representa a

tipo de archivo español

image/svg+xml

0bebdb3c63c7b9b4d8f4580025439a8b4d975837

334 982 Byte

500 píxel

667 píxel

Historial del ficheru

Calca nuna fecha/hora pa ver el ficheru como taba daquella.

Data/HoraMiniaturaDimensionesUsuariuComentariu
actual07:03 13 abr 2010Miniatura de la versión a fecha de 07:03 13 abr 2010667 × 500 (327 kB)XavigivaxAjustes en la paleta de colores. Tamaño según descripción (3x4)
00:35 13 abr 2010Miniatura de la versión a fecha de 00:35 13 abr 2010902 × 602 (320 kB)TykFondo blanco
00:31 13 abr 2010Miniatura de la versión a fecha de 00:31 13 abr 2010902 × 602 (320 kB)Tyk{{Information |Description={{en|1=Flag of Antequera, Spain}} |Source={{own}} |Author=Tyk, based on File: Escudo de Antequera.svg by user:SanchoPanzaXXI |Date=2010-4 |Permission= |other_versions= }} Category:Antequera

La páxina siguiente usa esti ficheru:

Usu global del ficheru

Estes otres wikis usen esti ficheru:

Ver más usos globales d'esti ficheru.