Ficheru:167 Bidens tripartita L., B. cernua.jpg

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta

Ficheru orixinal(600 × 870 píxels, tamañu de ficheru: 62 KB, triba MIME: image/jpeg)

Esti ficheru ye de Wikimedia Commons y puen usalu otros proyeutos. La descripción de la páxina de descripción del ficheru s'amuesa darréu.

Descripción

Bidens tripartita L., B. cernua L.

Data
Fonte Atlas des plantes de France. 1891
Autor
creator QS:P170,Q18507759
Permisu
(Cómo reutilizar esti ficheru)

Reproduction of a painting that is in the public domain because of its age

Llicencia

Esta es una reproducción fotográfica fiel de una obra de arte bidimensional de dominio público. La obra de arte misma se halla en el dominio público por el motivo siguiente:
Public domain

Este material está en dominio público en los demás países donde el derecho de autor se extiende por 70 años (o menos) tras la muerte del autor.


Este archivo está en el dominio público en los Estados Unidos porque fue publicado antes del 1 de enero de 1924.

La postura oficial de la Fundación Wikimedia considera que «las reproducciones fieles de obras de arte bidimensionales de dominio público forman parte del dominio público».
Esta reproducción fotográfica, por ende, también se considera de dominio público dentro de los Estados Unidos. Es posible que otras jurisdicciones restrinjan la reutilización de este contenido; consúltese Reutilización de fotografías PD-Art (en inglés) para más detalles.

Historial del ficheru

Calca nuna fecha/hora pa ver el ficheru como taba daquella.

Data/HoraMiniaturaDimensionesUsuariuComentariu
actual12:11 22 xin 2009Miniatura de la versión a fecha de 12:11 22 xin 2009600 × 870 (62 KB)Dim Grits{{Information |Description=Bidens tripartita L., B. cernua L. |Source=Atlas des plantes de France. 1891 |Date=2001.01.31 |Author=A. Masclef |Permission=Reproduction of a painting that is in the public domain because of its age |other_versions= }} {{PD-A

La páxina siguiente usa esti ficheru:

Usu global del ficheru

Estes otres wikis usen esti ficheru: