Fernando Lasama de Araújo

De Wikipedia
Fernando Lasama de Araújo
Member of the National Parliament of East Timor (en) Traducir

Vida
Nacimientu Manutaci (en) Traducir26 de febreru de 1963
Nacionalidá Timor Oriental
Muerte Dili2 de xunu de 2015 (52 años)
Oficiu políticu
Premios
Creencies
Relixón catolicismu
Partíu políticu Partido Democrático (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Fernando Lasama de Araújo (26 de febreru de 1963Manutaci (en) Traducir – 2 de xunu de 2015Dili) foi presidente del parllamentu de Timor Oriental dende'l 30 de xunetu de 2007, y presidente interín del país del 13 de febreru de 2008 al 17 d'abril de 2008, por mor del atentáu sufríu pol presidente José Ramos Horta.

Nacíu en Manutasi, Ainaro, a los 12 años, foi testigu del asesinatu de 18 familiares pol exércitu indonesiu, lo que determinó'l so fervorosu deséu de soberanía timoresa, y el so compromisu y participación nes organizaciones xuveniles de la resistencia. Estudió lliteratura en Bali, Indonesia, y darréu ocupó'l cargu de secretariu xeneral (máximu cargu) de la RENETIL (Resistencia nacional de los estudiantes de Timor Oriental).[1]

Tiempu en prisión[editar | editar la fonte]

Foi afayáu pola ocupación indonesia nel exerciciu d'esti cargu, y foi sentenciáu a 6 años y 4 meses na prisión de Cipinang, Xakarta, la mesma na que cumplía la so condena Xanana Gusmão. Sobre esta dómina de cautiveriu afirmó:

"Foi nos años de Cinipiang nos qu'aprendí con Xanana y otros prisioneros políticos. La mio formación política vien de Cinipiang."
Pallabres diches na so campaña presidencial de 2007

En prisión, conoció a la que sería la so esposa, Jacqueline Siapno Aquino, autora en 2006 de testos publicaos n'Australia críticos al FRETILIN. Depués de cumplir la so condena, foi lliberáu en 1998.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]