Fenoscandia

Coordenaes: 60°N 20°E / 60°N 20°E / 60; 20
De Wikipedia
Fenoscandia
Situación
Tipu rexón xeográfica
Parte de Países nórdicos
Asitiáu en Océanu Glacial Árticu
Coordenaes 60°N 20°E / 60°N 20°E / 60; 20
Fenoscandia alcuéntrase en Rusia
Fenoscandia
Fenoscandia
Fenoscandia (Rusia)
Datos
Puntu más altu Galdhøpiggen (es) Traducir
Noamáu por Finlandia y Península Escandinava
Cambiar los datos en Wikidata

Fenoscandia y Feno Escandinavia (Los habitantes de Fenoscandia llámense Fenoscándicos) son términos xeográficos y xeolóxicos utilizaos pa describir el conxuntu de la península escandinava, la península de Kola, Carelia y Finlandia. Xeolóxicamente, el términu tamién alude al escudu Bálticu qu'entiende Noruega, Suecia, Finlandia y parte de Rusia y que ye la porción espuesta de l'antigua placa Báltica, qu'integra la mayor parte d'Europa. L'Escudu Bálticu tien más de 3100 millones d'años d'antigüedá.

Nun sentíu cultural, Fenoscandia representa históricamente l'estrechu contautu ente los pueblos y cultures sami, finlandés, sueques y noruegues. A diferencia de la espresión «países nórdicos», Fenoscandia nun inclúi Dinamarca, Estonia, Islandia, Groenlandia o otres zones d'ultramar xeográficamente desconectaes.

La xeografía de Fenoscandia caracterízase por una gran cantidá de llagos, fiordos y un cordal erosionada que cuerre paralela al mar de Noruega. El nome Fenoscandia ye un amiestu d'Escandinavia y Finlandia.

La canal Mar Blancu-Bálticu dixebra Fenoscandia del restu del territoriu rusu.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]