Felicia Farr

De Wikipedia
Felicia Farr
Vida
Nacimientu condáu de Westchester4 d'ochobre de 1932[1] (91 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Familia
Casada con Lee Farr
Jack Lemmon (1962 – 2001)
Fíos/es Denise Farr (en) Traducir
Estudios
Estudios Erasmus Hall High School (es) Traducir
Llingües falaes inglés[2]
Oficiu actriz de televisión, modeluactriz de cine
IMDb nm0268012
Cambiar los datos en Wikidata

Felicia Farr (4 d'ochobre de 1932condáu de Westchester) ye una actriz d'Estaos Xuníos.

Trayeutoria[editar | editar la fonte]

Felicia Farr empezó la so carrera como modelu fotográfica a lo llargo de los años cincuenta, actividá que siguió tamién na década de los sesenta. Tres delles apaiciones ensin importancia nel cine, en 1955 consiguió'l so primer papel importante na película Jubal de Delmer Daves, na qu'interpretaba a la moza que lliberaba al protagonista (Glenn Ford) de los llazos de adulterar interpretada por Valerie French.

Al añu siguiente ye la protagonista femenina d'otru western Llibertá o muerte de Byron Haskin, una pseudo biografía de Sam Houston, onde Joel McCrea interpretaba al insigne xeneral. Sigue colos westerns y el so siguiente papel protagonista tamién de 1956 ye La llei del talión de Delmer Daves y con Richard Widmark de compañeru de repartu. Termina l'añu con un nuevu western tituláu Reprisa, dirixíu por George Sherman y con Guy Madison como protagonista. Y en 1958 y de nuevu dientro del western y col direutor Delmer Daves una de les sos películes más importantes, El tren de les 3:10 con Glenn Ford y Van Heflin como compañeros de repartu.

A partir d'equí un par de películes menores, una comedia onde compartía papel con Walter Matthau y un western con Audie Murphy. Nos sesenta pasa a trabayar na televisión en series como Bonanza, Alfred Hitchcock presenta, ente otres. En 1962 contrái matrimoniu con Jack Lemmon y en 1964 fai un fugaz regresu al cine cola comedia de Billy Wilder, Bésame, tontu, compartiendo cartelu con Dean Martin y Kim Novak. De magar, salvu escases apaiciones nel cine sigue la so carrera televisiva hasta qu'en 1986 retírase definitivamente de la interpretación.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: Internet Movie Database. Identificador IMDb: nm0268012. Data de consulta: 13 ochobre 2015. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. «idRef» (francés). Agencia Bibliográfica de Enseñanza Superior. Consultáu'l 1r mayu 2020.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]