Faure Gnassingbé

De Wikipedia
Faure Gnassingbé
Presidente de Togu

4 mayu 2005 -
Bonfoh Abass
Presidente de Togu

5 febreru 2005 - 25 febreru 2005
President of the National Assembly of Togo (en) Traducir

5 febreru 2005 - 24 febreru 2005
miembro de la Asamblea Nacional de Togo (es) Traducir

Vida
Nacimientu Afagnan6 de xunu de 1966[1] (57 años)
Nacionalidá Bandera de Togu Togu
Familia
Padre Gnassingbé Eyadéma
Madre Sabine Mensah
Hermanos/es Ernest Gnassingbé (en) Traducir
Estudios
Estudios Universidad Paris-Dauphine (es) Traducir
The George Washington University School of Business (en) Traducir
Nivel d'estudios doctor en ciencies
Llingües falaes kabiyé (es) Traducir
francés
Oficiu políticueconomista
Premios
Creencies
Partíu políticu Reagrupamientu del Pueblu Togolés
Cambiar los datos en Wikidata

Faure Essozimna Eyadéma (tamién llamáu Faure Gnassingbé, 6 de xunu de 1966Afagnan ye un políticu y el cuartu presidente y actual Presidente de Togu.

Biografía[editar | editar la fonte]

Ye'l fíu de Gnassingbé Eyadéma, quién llogró dar dos golpes d'Estáu y presidió el país dende 1967 hasta'l día de la so muerte, el 5 de febreru de 2005. Faure foi diputáu de l'Asamblea Nacional de Togu por Sokodé y ocupaba el puestu de Ministru de Trabayos Públicos, Mines y Telecomunicaciones dende'l 29 de xunetu de 2003. Estudió Alministración d'Empreses en La Sorbona y tien una Maestría n'Alministración d'Empreses (MBA) de la Universidá George Washington. Tien una reputación de tecnócrata.

Un recién cambéu na Constitución de Togu realizar pa preparar la socesión de Gnassingbé Eyadéma pol so fíu, al amenorgar la edá mínima pa ser presidente de 45 a 35 años.

Tres la muerte del so padre, los militares nomaron a Faure presidente, en llugar del presidente de l'Asamblea Nacional, Fanbare Tchaba quien, al momentu de la muerte del gobernante, taba nel estranxeru. Pa llexitimar esti nomamientu, l'Asamblea axuntóse rápido y nomó a Faure como presidente de l'Asamblea. Por tou esto, la Organización de la Unidá Africana, la Xunión Europea y les Naciones Xuníes califiquen esta socesión de poder como un golpe d'Estáu. L'Asamblea Nacional tamién esanició'l requerimientu de llamar a eleiciones en 60 díes, de manera que Faure Eyadéma pudo gobernar hasta'l final del periodu del so padre en 2008.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: Munzinger Personen. Apaez como: Faure Gnassingbe. Identificador Munzinger: 00000025359. Data de consulta: 9 ochobre 2017. Llingua de la obra o nome: alemán.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]


Predecesor:
Gnassingbé Eyadéma
Presidente de Togu
Dende 2005
Socesor:
Nel cargu