Far Cry 2

De Wikipedia
Far Cry 2
Desendolcador Ubisoft Montreal
Distribuidora Ubisoft (es) Traducir
Motor Dunia (en) Traducir
Plataforma Xbox 360, PlayStation 3 y Microsoft Windows
Publicación 21 ochobre 2008
Serie Far Cry (es) Traducir
Xéneru disparos en primer persona
Mou multixugador y un xugador
Clasificaciones
CERO Maduro +17 (es) Traducir
ESRB Maduro +17 (es) Traducir
PEGI PEGI 16 (es) Traducir
USK USK 18
Más información
Páxina web oficial farcry2.com
' Far Cry 2 '
Cambiar los datos en Wikidata

Far Cry 2 ye la secuela del videoxuegu d'aición en primer persona (FPS, first person shooter, n'inglés) desenvueltu y distribuyíu por Ubisoft en 2008. Esti nun sigue la llinia argumental del so predecesor, yá que abandona la temática de ciencia ficción, pa centrase nuna hestoria alcontrada n'África, tamién dexando de llau al protagonista de la primer entrega, el reconocíu Jack Carver, quien-y dio personalidá a la primer parte y a les sos espansiones (Evolution en Xbox, Predator en Xbox 360 y Vengeance para Wii). El desenvolvimientu tuvo al cargu de Ubisoft, ensin la participación de Crytek Labs.

Argumentu[editar | editar la fonte]

El xugador asume'l papel d'un mercenariu, que llega a un país del África Central, cola misión d'esaniciar a un traficante d'armes, conocíu como'l Chacal el cual aprove a los dos faiciones atollaes nel conflictu internu naquella rexón, la APR y el UFLL. El xugador afeutáu pola malaria, tien de realizar una serie de misiones pa dambes faiciones individualmente y n'ocasiones sofitáu por colegues. A lo llargo del camín afayarán intrigues y el xugador va tener que sobrevivir a les continues guerres y emboscaes.

Manera de xuegu[editar | editar la fonte]

Pa cumplir coles distintes misiones del xuegu, dase la posibilidá de movese por un ampliu escenariu de 50 km² y escoyer la manera de cómo llegar al so destín. Pa esto tiense a disposición vehículos terrestres y botes, munchos de los cualos tán forníos con armamentu, según una rede d'autobuses con estaciones equidistantes pa movese rápido d'un estremu de los escenarios a otru.

Los distintos escenarios inclúin la sabana africana, ríos, selva y desiertu, en tolos cualos pásase de forma automática del día a la nueche y viceversa, una y bones el tiempu flúi de manera dinámica.

D'igual manera cuntar con gran variedá d'armes, como pistola, fusil d'asaltu, fusil de francotirador, ametralladores y RPG (llanzacohetes). Estes van poder ameyorase y desbloquiase nuevos modelos, a lo llargo del xuegu.

El xugador tien de cuntar de l'ayuda d'amigos los cualos atopa atrapaos en bases, conócense como colegues, pueden dar misiones o cuando la salú llegue a cero ellos van rescatate pero solo una vegada, por que lo faiga de nuevu tien de dise a una casa franca onde se-y atopara y decida ayudar.

Armes[editar | editar la fonte]

Blanques[editar | editar la fonte]

Principales[editar | editar la fonte]

Secundaries[editar | editar la fonte]

Pesaes[editar | editar la fonte]

Mortero Tipu 67 (Morteru)

Armes montaes[editar | editar la fonte]

Receición[editar | editar la fonte]

Polo xeneral Far Cry 2 llogró valoraciones positives, de los principales medios especializaos nel analís de videu juego. Les calificaciones más representatives, amosar na tabla resumen. Plantía:Analís videoxuegu

Gráficos[editar | editar la fonte]

El xuegu fai usu del Dunia Engine, desenvueltu por Ubisoft específicamente pa esti xuegu, que dexa presentar una redolada con ambientes realistes y efeutos climáticos como agua y nubes de sable.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]