Far Cry

De Wikipedia
Far Cry
Desendolcador Crytek (es) Traducir
Distribuidora Ubisoft (es) Traducir y Buka Entertainment (en) Traducir
Motor CryENGINE (es) Traducir
Plataforma Xbox 360, PlayStation 3 y Microsoft Windows
Publicación 23 marzu 2004
Serie Far Cry (es) Traducir
Xéneru disparos en primer persona y videoxuegu de ciencia ficción
Mou multixugador y un xugador
Preséu d'entrada tecláu y mur
Clasificaciones
CERO Maduro +17 (es) Traducir
ESRB Maduro +17 (es) Traducir
PEGI PEGI 16 (es) Traducir
USK USK 18
Más información
Páxina web oficial store.ubisoft.com… y farcrygame.com
' Far Cry Far Cry 2
Cambiar los datos en Wikidata

Far Cry ye un videoxuegu de disparos en primer persona (FPS) de la compañía de videoxuegos Crytek y distribuyíu por Ubisoft, editáu para PC, y dempués (pero col nome Far Cry Instincts) en Xbox, y d'últimes en PlayStation 3 y Xbox 360. Dispón d'una manera multixugador on-line y de una aventura en manera individual, anque na so última versión son dos les campañes pa un xugador. El videoxuegu foi presentáu nel E3 2004, y collechó bien bones crítiques n'aspeutos como l'apartáu gráficu o la intelixencia artificial.

Argumentu[editar | editar la fonte]

La llegada a les Islles: Un sele paséu poles islla de Micronesia. Afatada polos sos preciosos paisaxes y polos vehículos y fortificaciones abandonaos polos xaponeses tres la so derrota na Segunda Guerra Mundial. Esi paséu supuestamente tratábase d'una esploración de los antiguos restos de les fortificaciones y cadabres de soldaos xaponeses. Valerie Constantine ye la nuesa esploradora, que non solo se quedó impactada poles construcciones derruidas y oxetos ferruñosos sinón por daqué totalmente distintu qu'asocedía nesa islla. Valerie resulta ser una espía ya intenta pescudar qué asocede nesa islla. Por casualidá atopar a Jack Carver, un soldáu d'élite que se retiró, pa vivir tranquilamente nuna zona de la Micronesia (Pacíficu del Sur) y que'l so trabayu ye arrendar botes.

Entós apaez Valerine Constantine, quién non solo arrienda'l bote sinón tamién lu contrata pa esplorar una islla de la rexón. El Yate "AGUAMALA" ta llistu y preparáu pa salir llega a algamar la islla que Valerine deseyaba esplorar, ella salió a pasiar con una moto d'agua p'averase y reparar. La gran cantidá de mercenarios y fuercies especiales nes veres yeren por que protexeren la islla de cualquier intrusu, amás yera tomáu como una orde de los altos mandos: "Si ven Actividá Sospechosa Actúen" y por eso al averase son atacaos dende la islla con un llanzacohetes, que'l so cohete impacta nel llau derechu del barcu, faciendo qu'esti vuele pel aire. Jack cai a l'agua y ve que na islla na que s'atopaba habíen delles especies de montruos na islla(que yá vamos falar d'ellos más palantre),entós dirixiéndose a una cueva que sirvió como búnker pa los xaponeses y cuasi foi algamáu por una granada llanzada a l'agua faciendo que Jack quede atrapáu na cueva. Ellí empieza l'aventura na Islla Infernal onde tien que sobrevivir. Afortunadamente, al salir atópase un radiotresmisor portátil. Harlan Doyle, un científicu destacáu, contautó a Jack Carver per radiu y ufiérta-y ayuda pa sobrevivir, indicándo-y los oxetivos en toles misiones con tal de rescatar a Valerine y tamién d'esbaratar los planes del Científicu Xefe Krieger.

Far Cry Project: El Doctor Krieger, un importante científicu destacáu na bioloxía y inxeniería xenética y mecánica decide realizar un gran proyeutu de nome "Far Cry Project". El so plan consistía en crear una raza nueva de especímenes con cualidaes superhumanas como resistencia, intelixencia, rapidez y apinaos sentíos básicos. Pa evitar que'l so proyeutu fuera descubiertu decide llevalo a cabu nuna islla lloñe de rutes comerciales, otorgándo-y privacidá al proyeutu. Rápido empezó a contratar personal científico y de seguridá. El Coronel Richard Crowe, un axatáu y robezu personaxe, yera l'encargáu de controlar los sistemes de seguridá de la islla. Él foi quien dio la orde de prindar y esaniciar a Jack usando un equipu de seguridá formáu por trés tipos de personaxes: mercenarios, operarios mecánicos y les conocíes como Fuercies Especiales Krieger.

Mentanto los científicos encargar de crear una cepa llamada "El Sueru de Trigeno", que contién sustancies radioactives y el ADN de Krieger.

Por que el plan de Krieger diera frutos tuvo de llograr primates pa usalos nes pruebes. Cuando aplicaron el sueru a los primates estos empezaron a tresformase en especímenes d'enormes dientes y garres, tolos órganos de los sentíos receptores crecieron, perdieron la so pelame, la so fuercia triplicóse y empezaron a actuar con brutal agresividá. Tanto foi asina que tuvieron que ser zarraos por que nun atacaren al personal del proyeutu.

Pero Krieger non yá esperimentó con animales, sinón tamién con humanos con consecuencies similares a les de los primates. Nesos esperimentos creáronse seres d'enormes garres, con habilidá pa saltar, faer reblincaes y faese invisibles. Amás teníen la capacidá d'utilizar armes de fueu como los mercenarios. Tamién había otros trigenos, pero d'enorme tamañu que taben armaos con llanzacohetes nos sos antebrazos.

Ataque a les comunicaciones y al sistema de seguridá principal: Producióse un ataque al sistema de comunicaciones central de la islla, por que Doyle y Carver comunicar con seguridá y tamién pa incomunicar a los cuerpos de seguridá de les islles. Esta operación foi tan peligrosa que non solo desactivó les comunicaciones sinón que tamién estropió'l sistema de seguridá de les xaules de los trigenos, causando la fuga de tolos especímenes de les sos xaules. Sedientos de sangre y afamiaos de carne humano, non solo conviértense n'enemigos de Carver sinón tamién de los mercenarios. Afortunadamente en mediu del caos, Jack finalmente atopa a Valerie y xuntos siguen les órdenes de Doyle col fin de detener el Proyeutu.

El Final: Crowe ye una gran torga pa Jack, y la meyor forma de detenelo ye aniquilalo. Cuando Jack esaniciar atopar a Valerie y dellí diríxense a la fábrica onde armen el dispositivu, alcuentren l'antídotu y escapen del complexu. Sicasí en volando pel aire la fábrica, la esplosión raspiar a los dos quedando esmorecíos. N'espertando, Jack atopar nel Blackhawk de Krieger y a Valerie prindar de nuevu. Jack queda perdíu na islla infestada de mutantes. Desgraciadamente l'antídotu que s'inyectaron Valerie y Jack nun funcionar polo que la piel de Jack empezar a poner como un trapu. Con too y con eso, Doyle ayudar a escapar pa dirixise al volcán onde queda la sede principal de la Corporación. Ellí Jack alcuentra a Krieger y matar, pero al morrer Krieger revela que'l so Proyeutu buscaba en realidá crear una meyora na xenética anque esti foi destruyíu por Doyle, ye dicir que Doyle utilizó a Jack y a Valerie pa destruyir a Krieger. Finalmente Doyle traiciona a Jack y a Valerie negándo-yos l'antídotu. Sicasí Jack termina per matar a Doyle recuperando asina l'antídotu, dempués de lo que activa'l sistema de autodestrucción del estabilizador del volcán pa destruyir la islla de la que consigue escapar al pie de Valerie nun barcu.

Dempués nel barcu inyécta-y l'antídotu y cúrense.

Gráficos[editar | editar la fonte]

El xuegu foi desenvueltu col motor "CryEngine" de la empresa alemana Crytek. El motor dexa detallar grandes escenarios, d'un solu accesu y con baxos tiempos de carga. Gráficamente, el xuegu fai usu estensivu de los sombreadores de píxeles. Por casu, los shaders utilizar con frecuencia en tou los niveles pa recrear l'agua llogrando un efeutu significativu sobre la calidá visual.

Cola publicación del parche 1,3 introduciéronse efeutos HDR (Altu Rangu Dinámicu) nel CryEngine. Namái pueden ser habilitaos con una tarxeta gráfica que soporte Shader Model 3.0 d'equí p'arriba.

Xuegu[editar | editar la fonte]

Nel so momentu, GameSpot aplaudió la llarga duración de Far Cry na manera d'un solu xugador, calificándolo como una rareza ente los FPS d'esos díes.

El xuegu destacar pola so estructura de composición abierta, con un ensame de maneres de completar un determináu oxetivu.

Remortina[editar | editar la fonte]

N'ochobre de 2008 foi publicáu Far Cry 2, que nun sigue la llinia argumental del so predecesor, yá que abandona la temática de ciencia ficción, pa centrase nuna hestoria alcontrada n'África, tamién dexando de llau al protagonista de la primer entrega. El desenvolvimientu tuvo al cargu d'Ubisoft, ensin la participación de Crytek Labs.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]