Extremadura Unión Deportiva

De Wikipedia
(Redirixío dende Extremadura U. D.)
Extremadura Unión Deportiva
Situación
Estáu España
Datos
Tipu club de fútbol
Fundáu en2007
Desapaecíu en 28UTCt[1]
Categoría Segunda División d'España
Instalaciones
Estadiu Estadiu Francisco de la Hera
Capacidá 11 580
Inaugurao 1951
Uniforme
Titular
Alternativu

Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

L'Extremadura Unión Deportiva ye un club de fútbol español de la ciudá d'Almendralejo (Badayoz) que compite na Segunda División d'España.

Historia[editar | editar la fonte]

El club foi fundáu en 2007. A la fin de la so primer temporada en competición llogró'l so oxetivu de xubir de categoría, amás holgadamente, alloñando al segundu clasificáu en 11 puntos. Na temporada 2008-2009 compitió na Rexonal Preferente d'Estremadura, onde fixo una espectacular campaña yá que, trés feches antes del términu del tornéu, llogró consiguir el campeonatu y xubir a la Tercer División d'España.

Al terminar la campaña 2009/10 acabó en tercer posición con 79 puntos, metiéndose asina nos "play-off" d'ascensu.

Na primer fase de la liguilla esanició al Novelda, siendo válidu'l gol de Nieto en terrén valencianu tres l'empate a cero de la ida nel Estadiu Francisco de la Hera.

La segunda fase de la liguilla tamién tuvo un final esitosu pa los de Juan Marrero, que llograron pasar a la tercera y última fase, ante'l Mairena, yá que collechó un empate a dos nel partíu de vuelta tres l'empate a cero en terrén estremeñu.

L'últimu pasu, correspondiente a la tercer fase de liguilla d'ascensu, foi'l Atléticu Mancha Real. El partíu d'ida xugóse en casa, qu'a pesar de la resultancia, cuatro goles a dos, foi un partíu enrevesoso y difícil. Esta resultancia foi válidu una y bones los xugadores azulgrana consiguieron l'ascensu a Segunda División B española, yá que collechó un empate a cero nel partíu de vuelta en tierres jienenses. Nesti postreru partíu de la liguilla llogró abasnar a más d'un millar d'aficionaos dende Almendralejo.

Pa la temporada 2010-2011 el Club Extremadura Unión Deportiva-Almendralejo pasó a ser el socesor de Club de Fútbol Extremadura-Almendralejo, tres la so recién desapaición.

Retornó a la Tercer División d'España na temporada 2011/12 dempués de quedar penúltimu na clasificación.

Na fase d'ascensu de la temporada 2011/2012 a Segunda División B española llogró pasar dos fases y dexó tras al Haro Deportivu y al Español B. Quedar a les puertes del ascensu pos cayó esaniciáu ante'l Atlético Sanluqueño.

La temporada 2012/2013 llogró'l campeonatu de la Tercer División d'España y xugóse una plaza en Segunda División B española ante'l Club Deportivo Toledo a doble partíu, primero nel Estadiu Francisco de la Hera nel qu'empataron tres goles. Un gol nel Saltu Del Caballu dába-y l'ascensu al Extremadura UD, pero nun lu consiguió y tuvo que xugar dos eliminatories mas. Primero foi'l Utebo Fútbol Club al que ganaron y l'últimu ante'l Granada Club de Fútbol "B". El club almendralejense xugar nel so estadiu, con una entrada histórica de más de 6 000 persones, pero'l suañu esmúcióse cuando l'árbitru pitó'l final del partíu.

La temporada 2013/2014 empezó con Abrasa nel banquín, que tres cuatro ganes consecutives nes 3 primeres xornaes y nun partíu de copa del rei, foi cesáu y contratóse a Adolfo Muñoz qu'endrechó daqué'l barcu pero non lo suficiente como pa metese nos playofs y acabó la lliga en sestu llugar.

Na temporada 2014/2015 volvió clasificase pa la fase de Play-off d'ascensu a 2ªB en rematando en segunda posición la lliga regular, nuna temporada llena de lluces y solombres, pos a falta de 6 xornaes y tres una derrota por 0-2 ante'l CD Santa Amalia, la xunta directiva decidió prescindir de los servicios del hasta entós entrenador del equipu, Francisco Javier Diosdado "Cisqui", siendo sustituyíu pol valencianu Juan Marrero Roig p'acabar la temporada y tratar de llevar al equipu a la Segunda División B española de nuevu. Nel sortéu d'axugamientos pa la primera eliminatoria de play-off, la suerte llevó al equipu azulgrana a xugar contra'l Club Deportivo Topeto, xugando la ida en tierres gallegues con un resultáu favorable de 0-3. Nel partíu de vuelta en Almendralejo, l'Estremadura viose sorprendíu por un CD Topeto que se llevó'l partíu cola resultancia de 2-3, anque de nada sirviríalos a los gallegos, yá que cayeron esaniciaos pola resultancia de la ida. Na segunda eliminatoria, enfrentar al Arenas Club, xugando nuevamente la ida en Getxo, con un resultáu de 0-0, y la vuelta en Almendralejo, onde l'equipu de Jon Pérez Bolo consiguió una aplastante victoria por 1-4, destruyendo asina toles opciones del equipu azulgrana y les ilusiones de l'afición almendralejense.

A otru día de ganar ante'l Arenas Club el club empezó a entamar la Temporada 2015/2016 na que se volvieron a marcar a fueu l'oxetivu del ascensu, anovando al entrenador Juan Marrero Roig y a munchos de les pilastres de la plantía, reforzándola con fichaxes de gran calidá pa intentar un nuevu ascensu que devuelva les emociones y les ilusiones a Almendralejo.

En rematando la campaña 2015/16 como líder del grupu XIV de la Tercer División d'España, el club mídese, a doble partíu pa consiguir l'ascensu a 2ªB, a la Unión Balompédica Conquense. La resultancia del primeru de los dos alcuentros foi d'empate a cero en territoriu conquense. Finalmente, en venciendo en casa por dos goles a cero nel segundu partíu de los play-off, el club consigue l'allampáu y merecíu ascensu a la Segunda División B española, ante unes 6000 persones.

Pa la temporada 2016/17 el club llega a un alcuerdu col grupu "Coinsa" coles mires de xubir a segunda en trés años, pero llogrando salvase de baxar a Tercera esta temporada, anguaño consiguíu en venciendo por 2-0 al Atlético Sanluqueño Club de Fútbol Atlético Sanluqueño con goles de Hume y Dieguito mientres el Recreativo de Huelva ganaba pola mínima al CD San Fernando.

El día 24 de xunu de 2018 consigue'l so ascensu a la segunda división española n'empatando a cero nel estadiu Cartagonova col FC Cartagena faciendo válida la victoria por 1 a 0 la selmana anterior nel estadiu Francisco de la Hera. Antes d'estes eliminatoria yá esaniciara al Mirandés y al filial del Deportivo de La Coruña en quedando cuartu nel grupu IV de la segunda división B.

Uniforme[editar | editar la fonte]

  • Uniforme titular: camiseta azulgrana, pantalón azul y medies azules.
  • Uniforme alternativu: camiseta albiceleste, pantalones blancos y medies blanques.
  • Marca Deportiva: Kappa

Estadiu[editar | editar la fonte]

Estadiu Francisco de la Hera, con capacidá pa 10.181 persones. El 12 d'ochobre de 1951, y con Francisco de la Hera yá como presidente de la entidá, xugóse'l partíu inaugural contra'l Real Betis Balompié, ganando l'equipu visitante por cuatro goles a dos.Componer de tribuna 2986 asientos(2776 públicu xeneral + 154 vip + 32 boxes + 24 premium), preferencia 2290 asientos, fondu norte 2888 asientos, fondu sur 2017 asientos.

Datos del club[editar | editar la fonte]

Palmarés[editar | editar la fonte]

Xugadores[editar | editar la fonte]

Xugadores y cuerpu téunicu[editar | editar la fonte]

Nᵘ Nac. Posición Xugador Edá Procedencia Porteros
POR Manu García 33 años CD El Ejido 2012
POR Harillo 26 años San Roque de Lepe
Defenses
DEF Pardo 35 años Mérida AD
DEF Aitor Fernández 37 años Bandera de Ucraína FC Zirka Kropyvnytsky
DEF Chechu Meneses 29 años CD Numancia
DEF Kike Montesinos 29 años Elx Ilicitano
DEF Candeles 28 años CF Villanovense
DEF Álex Díez 28 años Mérida AD
DEF Borja García 34 años Lorca FC
Bandera d'Arxentina DEF Nicolás Delmonte 34 años Marbella FC
Mediocampistes
MED Fran Miranda 36 años CD Alcoyano
MED Jesús Rubio 37 años CF Villanovense
MED Airam Benito 34 años Atléticu Mancha Real
MED Carlos Valverde 39 años CF Villanovense
Bandera de Uruguái MED Giovanni Zarfino 32 años Bandera de Uruguái Danubio FC
MED Jairo Izquierdo 30 años UD Melilla
MED Álex Barrera 32 años Real Zaragoza
MED José García 27 años CD Alcoyano
Bandera de Colombia MED Diego Peralta 27 años Bandera d'Italia AC Pisa 1909
MED Marcos Álvarez 25 años UD Almería
MED Roberto Moreno 26 años CD Don Benito
Delanteros
DEL Airam Cabrera 36 años Bandera de Xipre Anorthosis Famagusta
DEL Kike Márquez 34 años Marbella FC
DEL Willy 35 años Regueru CP
DEL Enric Gallego 37 años O.Y. Cornellà

Entrenadores[editar | editar la fonte]

Históricu de temporaes[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]