Exelearning

De Wikipedia

Exelearning ye un programa tipu open source (recursos llibres o gratuitos); una creación de aplicación que dexa a profesores y académicos la publicación de conteníos didácticos en soportes informáticos (CD, memories USB, na web), ensin necesidá de ser nin convertise n'espertos en HTML o XML.

Los recursos creaos en eXelearning pueden esportase en formatos de paquete de conteníu de IMS, SCORM 1.2 o IMS Common Cartridge o como simple páxines web independientes.

eXelearning creció gracies a la eCollaboration del fondu La Comisión de Nueva Zelanda Gobiernu terciariu educación y foi dirixíu pola Universidá d'Auckland, La Universidá de teunoloxía d'Auckland y Politéunica de Tairawhiti. Más tarde, foi sofitada pola Educación de CORE, una organización educativa en Nueva Zelanda ensin ánimo d'arriquecimientu pa la investigación y desenvolvimientu educativu. También foi ayudáu descomanadamente por un grupu global de participantes y collaboradores. (esta información basar en datos de www.exelearning.org)

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]