Eva Pellicer

De Wikipedia
Eva Pellicer
Vida
Nacimientu sieglu de XX
Nacionalidá España
Estudios
Estudios Universidá de Barcelona Philosophiæ doctor
Llingües falaes castellanu
inglés[1]
catalán[1]
Oficiu químicaprofesora universitaria
Emplegadores Universidá Autónoma de Barcelona
Cambiar los datos en Wikidata

Eva Pellicer, ye una investigadora en química española.

Biografía[editar | editar la fonte]

Eva Pellicer estudió Física y Química na Universitat Autònoma de Barcelona. En 2005 llogró'l doctoráu en Química dientro del programa de "Ciencia y Teunoloxía de los Materiales", na mesma facultá. Nesi mesmu añu, la Universitat dio-y una beca Beatriu de Pinós pa la incorporación d'investigadores postdoctorales. El 2006, foi investigadora postdoctoral nel Departamentu d'Electrónica de la Universidá de Barcelona. Del 2007 al 2008 trabayó nel institutu catalán de Nanoteunoloxía. Realizó estancies d'investigación posdoctoral en Bioforsk (Noruega) y ETH-Zürich. En 2018, Eva Pellicer trabaya como investigadora del programa Ramón y Cajal nel Departamentu de Física de la Universidá Autónoma de Barcelona.

La Dra. Pellicer ye autora de 155 artículos que recibieron más de 2450 cites. Amás, dio más de 40 charres tanto nacionales como internacionales; ente elles: 3DMR en 2011, ISMANAM en 2012, Thermec y ISMANAM en 2013 y 26th Deutsche Zeolith-Tagung. Foi coordinadora del proyeutu européu "Desarrollu d'interrellaciones sostenibles ente educación, investigación ya innovación nes universidaes de WBC en nanoteunologías y materiales avanzaos onde la innovación significa negocios". El so llabor na UAB centrar na docencia nel grau de "Nanociencia y Nanoteunoloxía" y n'actividaes de coordinación nel programa oficial de maestría "Nanoteunoloxía y Ciencia de Materiales". Tamién supervisa la tesis doctoral de seis estudiantes y el trabayu de cuatro candidatos a doctoráu.

Nel ámbitu internacional ye direutora de la rede de formación europea de SELECTA ya investigadora principal de la Rede Europea de Formación de mCBEE, un proyeutu del Programa Nacional d'Investigación dirixíu a los Retos de la Sociedá. Foi vicepresidenta de l'acción europea COST de y-MINDS nel campu de la electrodeposición y la miniaturización.

Les sos llinies d'investigación en 2018 xiren en redol a la síntesis de películes metáliques multifuncionales, esplumes y micro / nanoestructuras por métodos electroquímicos y d'óxidos y nanocompuestos metálicos mesoporosos ordenaos por aciu procedimientos de química húmeda.[2]

Premios[editar | editar la fonte]

  • El Westinghouse Prize en 2005 del Institute of Metal Finishing (Reinu Uníu).
  • "Science As Art" de MRS Spring Meeting en 2014.
  • L'Oréal-UNESCO For Women in Science en 2014.
  • L'Oréal-UNESCO International Rising Talents en 2015.[3]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 Afirmao en: catálogu de la Biblioteca Nacional Checa. Identificador NKCR AUT: ntk20221145866. Data de consulta: 8 febreru 2023.
  2. Vela, Maria Pilar Saiz. «Prof. Jordi Sort Research Webpage». Consultáu'l 8 de marzu de 2018.
  3. «Una española, becada internacional L’Oréal-UNESCO For Women in Science - Grupu L’Oréal» (castellanu). Consultáu'l 8 de marzu de 2018.