Eustass Kidd

De Wikipedia
Eustass Kidd
Personaxe d'One Piece
Universu One Piece universe (en) Traducir
Creador/a/es Eiichirō Oda
Información
Sexu masculín
Ocupación vessel captain (en) Traducir
[editar datos en Wikidata]

Eustass "Captain" Kid (ユースタス・キッド, Yūsutasu Kiddo) ye un personaxe ficticiu del manga y anime xaponés One Piece, escritu y dibuxáu por Eiichirō Oda, él ye orixinariu del South Blue y ye el capitán de los Pirates de Kid. Él ye unu de los llamaos Once Supernovas (esto ye, pirates novatos que lleguen hasta l'Archipiélagu Sabaody con un pagu cimeru a 100.000.000 de berries). El pagu de Eustass Kid yera de 315.000.000 de berries, tres el saltu temporal el so pagu ye de 470.000.000 de berries.

Apariencia[editar | editar la fonte]

Eustass Kid ye un home grande que mide 2,05 metros d'altor, ye forníu y musculosu, ye de piel pálido, nun tien ceyes y tien los llabios escuros. El so pelo recuerda al fueu y lleva unes gafes d'inxenieru na frente. Usa un abrigu llargu con picos nos costazos y na so cintura lleva siempres una daga y una pistola. Siempres tien una mirada amenazante y una sorrisa maliciosa. La so apariencia fai una vaga referencia a les estrelles de heavy metal, tien esi aspeutu agresivu del rock duru. Tres el saltu temporal lleva'l pelo más llargu y peñáu escontra tras, tamién amuesa dellos repulgos que van de la cara al cuerpu y perdió el brazu esquierdu yá que lleva una prótesis de metal.

Personalidá[editar | editar la fonte]

Eustass Kid ye un mozu violentu qu'acostuma atacar a civiles, puede suponese que'l gobiernu mundial considerar una gran amenaza yá que el so pagu de 315.000.000 de berries yera cimeru a la de Monkey D Luffy. A pesar del so calter rebalbu ya impulsivu sabe contenese cuando la situación merecer. Tamién ye bastante perceptivu na manera en qu'actúen los Nobles Mundiales, asegurando que comparaos a ellos, los pirates son más humanos y que siquier tienen el so corazón. Paez que tien muncho enfotu en sí mesmu y ye bien arguyosu, créese'l meyor de los Supernovas, llegando a dici-y a los demás que dexen d'estorbar cuando él ta combatiendo, ya inclusive que nun se fadien en faer nada, porque él va defender. A pesar de los sos tendéncias violentes, paeció llevase bien con Monkey D Luffy y Trafalgar Law. Tamién ye bien valiente, yá que fundió 2 barcos de la Yonko Charlotte Linlin, demostrando ser decidíu a la de desafiar a unu de los 4 pirates más fuertes del mundu.

Habilidaes[editar | editar la fonte]

Eustass Kid tien una Fruta del Diañu llamada Jisei-Jisei (Magnetismu-Magnetismu) de tipu Paramecia, la so fruta ye una de les más poderoses vistes hasta'l momentu, aun así nun se demostró'l so verdaderu potencial, tien un altu nivel ofensivu y defensivu que-y dexa atraer y repeler tou tipu de metales, una especie de poder magnéticu, como si'l so cuerpu fora un enorme y poderosu imán, col cual ye capaz de crear brazos xigantes pa entartallar a los sos oponentes con gran fuercia y xabacismu, con estos brazos puede defendese de los ataques de los sos rivales, tamién ye capaz de repeler los metales a una velocidá, potencia y precisión increíble capaz de mandar pel aire a un pacifista. Él tien una condición física escelente una y bones aguantó'l Haki (una especie d'enerxía espiritual que conmociona a los débiles) de Silvers Rayleigh na Casa de Puyes y amás demuestra tener una monstruosa fuercia físico al aguantar el pesu del so brazu cuando atrai tou tipu d'armes y metales.

Tripulación[editar | editar la fonte]

Dientro de la so tripulación (compuesta por persones d'aspeutu góticu), destaquen un par de miembros:

  • Killer: Ye otru pirata supernova y ye el so segundu al mandu. Tien una mázcara azul que cubre tou la so cara y una llarga melota rubia. Tenía un pagu de 162,000,000 berries. Ye tan violentu como'l so capitán y asesinar ye lo que-y valió la pagu que tien. Combate con un par de peligroses focetes xiratories. Tres el saltu temporal el so pagu ye de 200.000.000 de berries.
  • Heat: Na so tripulación, destaca un home con apariencia de zombie bien paecíu a Eddie, d'Iron Maiden. Ye quién da cuenta de que los Sombreru de Paya llegaren a la Casa de Puyes nel Archipiélagu Sabaody. Engarradiella cuspiendo fueu pela boca, quiciabes por una fruta del diañu.
  • Wire: Un tripulante de la tripulación de Kid el cual tuvo presente en toles apaiciones del supernova, visti una capa negra con dos picos na so cabeza, colo cual adquier una apariencia asemeyada a la d'un escabarajo pel costazu.

Historia[editar | editar la fonte]

Depués d'un llargu viaxe siguiendo una de les rutes del Log Pose al traviés del Grand Line, Kid y la so banda llegaron al Archipiélagu Sabaody pa preparar a entrar al Nuevu Mundu. Mientres taben ende tuvieron un llixeru fregáu con Scratchmen Apoo nel 24º Grove. Primero que la engarradiella desaguara en daqué mayor, Apoo y Kid alcordaron retardala hasta que se vieren nel Nuevu Mundu.[1]

Kid, xunto a la so tripulación, vagabundearon pol manglar y entraron a la Casa de Puyes nel Primer Grove. Mientres esperaben a qu'empezara la puya, Kid esplicó delles coses a la so tripulación, diciendo que los Nobles Mundiales faíen que los pirates viérense más humanos en comparanza con ellos y comentando sobre la naturaleza torcida del orde mundial, ya inclusive dixo que quiciabes mercaría a daquién. Depués vio a Trafalgar Law, quién yá taba sentáu esperando la puya, y recibió un "atentu" xestu del mesmu.[2]

Cuando la puya empezó, Kid notó que dellos miembros de los pirates de Luffy entraron, y decepcionóse cuando vio que'l so capitán nun taba perhí. Kid repara l'intre de les puyes hasta que'l Noble Mundial Charloss Sei fai una increíble ufierta de 500 millones pola serena Camie. Viendo que naide faía un contraoferta, Kid decide dise de la Casa de Puyes considerándolo otru exemplu de qué tan mal diba'l mundu. Sicasí, primero que él y la so banda dexen l'edificiu, Luffy y Zoro traviesen la paré próxima. Lo qu'asocedió dempués foi lo que captó l'atención de Kid. Como se desenvolvió la situación, Kid, xunto al restu del ensame reparen impresionaos cómo Luffy cuti al Noble Mundial Charloss nuna llocada de roxura por cuenta de que'l Noble disparára-y al tritón Hatchan (One Piece). Mientres la mayoría na casa de puyes entraben en llerza por asoceder, Kid, al igual que Trafalgar Law, a cencielles sonrieron ante lo que pasó.[3][4]

Mientres taba reparando'l caos producíu pol incidente, nota que sópitamente dos persones salen de la parte de tras de la casa de puyes. Entós ve que la persona más pequeña (unu d'ellos yera un xigante) dexa fora de combate a cuasi toos nel edificiu sacante los Sombreru de Paya y los sos aliaos. Sobreviviendo a esi ataque, Kid dase cuenta de qu'esa persona ye nada menos que el segundu al mandu de Gold Roger, Sylvers Rayleigh. Col siguir de los acontecimientos, Kid y los qu'entá tán conscientes danse cuenta de qu'un númberu de Marines taben arrodiando la casa de puyes por causa de lo que fizo Luffy (cutir a un Noble Mundial ye un crime mayor y el so castigu ta al cargu de dalgunu de los trés almirantes de la Marina). Allegrándose de que Luffy fuera tan llocu como dicíen los rumores, Kid decide que nun quier engarrar contra un Almirante. Viendo que los Marines taben interpretando que Kid y Law yeren cómplices de los Sombreru de Paya, Kid diz-y a Luffy y a Law qu'ellos nun teníen que faer nada, una y bones él mesmu llimpiaría los camín de marines. Luffy y Law sintiéronse faltaos pol comentariu de Kid y van enfrentar a los Marines al igual qu'él. Los trés xuntos empiecen a engarrar colos Marines qu'arrodiaben la casa de puyes utilizando los sos poderes de Fruta del Diañu.[5][6]

Depués d'una curtia llucha na cual los pirates lleven claramente les de ganar, Kid dixebrar de Luffy y de Law y sigue el so camín prometiendo a los dos que se realcontraríen nel Nuevu Mundu y que la próxima vegada nun sería tan atenta. Mientres se dirixe escontra'l so barcu, ye atacáu por un cyborg Pacifista, anque'l motivu entá ta por revelar se.[7]

Guerra de Marineford[editar | editar la fonte]

Eustass Kid y el so equipu fueron vistos de nuevu, sanos y salvos de vuelta nel Archipiélagu Sabaody. Ellos reparen la tresmisión en direuto de la execución de Portgas D. Ace enriba hasta que foi atayada polos marines. Dempués d'esto, Kid diz-yos a los so homes que tienen que zarpar.

Cuando la guerra acabó, Kid y la so tripulación atopar en frente de Marineford, viendo los restos de la batalla, Kid comenta que Marshall D Teach convirtióse nun fuerte rival y que'l Nuevu Mundu ta agora sol control de Shanks, Kaido y Big Mom, y que la Nueva Era los gustos de los cualos naide vio antes, empezó.

La próxima vegada que se-y ve la so tripulación llegó al Nuevu Mundu. Ta lleendo en voz alta l'artículu del periódicu sobre la notícia que Luffy foi per segunda vegada a Marineford. Depués, pregúnta-y a Killer lo que significa la campana de Ox. Pensó no que fixera Luffy, y llegó a la conclusión qu'él (Luffy) diba empecipiar la nueva era por sigo mesmu. Kid de siguío diz que Luffy realmente sabe cómo pone-y de los nervios y que nun va ser lo suficientemente arrogante como pa dexar que Luffy faiga lo que quiera. De siguío, amuésase que prindó a otra tripulación pirata en cautividá. Dempués de que la tripulación píde-y dexalos dir a casa, Kid ganar con gran brutalidá, arreyar en distintes cruces y los crucifica ensin piedá, diciendo que la xente que nun ta preparada pa morrer y los que tienen esa pequeña determinación nun tienen nada que faer nel Nuevu Mundu.

Nuevu Mundu[editar | editar la fonte]

Sábese que Eustass Kid nestos 2 años tuvo causando grandes problemes y qu'agora ye un pirata famosu nel Nuevu Mundu, el so pagu actual ye de 470.000.000 de berries. Ta consideráu una gran amenaza pa la marina y el gobiernu mundial, yá que forma parte de la peor xeneración de pirates de la hestoria. Él ye de los pocos pirates que nun se somete so la proteición d'unu de los emperadores, yá que polo visto destruyó 2 de los barcos de la Yonko Charlotte Linlin, más conocida como Big Mom. Na saga de Punk Hazard ye unu de los espectadores que tán viendo la transmissión de Caesar Clown amosando la so arma de destrucción masiva, unu de los miembros de Kid pregúnta-y si ta interesáu n'armes de xenocidiu a lo qu'él respuende que non pero que ta bien saber d'elles. Poco dempués Kid convoca una xunta na so sede del Nuevu Mundu convidando a 2 pirates de la so xeneración, que yeren Scratchmen Apoo y Basil Hawkins, Kid tien un curtiu enfrentamientu con Apoo y finalmente Killer revela qu'esa xunta ye pa faer una alianza ente los 3 capitanes. A la mañana siguiente anunciar nel periódicu que finalmente Kid, Apoo y Hawkins fixeron una alianza. Tamién se-y ve sonrir cuando ve nel periódicu l'alianza que formaron Law y Luffy, menta que-y da igual que fuera desvelada la so alianza, una y bones el verdaderu problema ta na otra alianza y pregúntase a por cual de los Yonko van dir Trafalgar Law y Monkey D Luffy.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Error de cita: La etiqueta <ref> nun ye válida; nun se conseñó testu pa les referencies nomaes Kidd apaez
  2. Error de cita: La etiqueta <ref> nun ye válida; nun se conseñó testu pa les referencies nomaes Casa d'Esclavos
  3. One Piece Manga - Capítulu 502, Kidd y los demás na Casa de Puyes d'Esclavos reparen a Luffy cutir a Charloss.
  4. One Piece Manga - Capítulu 503, Kid sonri ante'l caos causáu por Luffy.
  5. Error de cita: La etiqueta <ref> nun ye válida; nun se conseñó testu pa les referencies nomaes Fruta del Diañu
  6. One Piece Manga - Capítulu 504, Kidd engarra al llau de Luffy y Law contra los Marines.
  7. One Piece Manga - Capítulu 505, Kuma ataca a la banda de Kid depués del incidente na Casa de Puyes.