Eugenes fulgens

De Wikipedia
Eugenes fulgens
Estáu de caltenimientu
Esmolición menor (LC)
Esmolición menor (IUCN 3.1)
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Trochiliformes
Familia: Trochilidae
Xéneru: Eugenes
Gould, 1856
Especie: Y. fulgens
(Swainson, 1827)
Distribución
Consultes
[editar datos en Wikidata]

Eugenes fulgens ye un colibrí que'l so rangu de distribución estender dende los montes del suroeste de los Estaos Xuníos hasta l'oeste de Panamá. Ye l'únicu miembru del xéneru Eugenes.

Mide 13 cm de llargu. El machu pesa 10 g y la fema 8.5 g. El picu ye negru, llargu y llixeramente curvado. Dambos sexos llucen de color escuru nun siendo que la lluz del sol capte la iridiscencia y los brillosos colores del plumaxe.

El machu adultu tien el llombu verde-bronce, volviéndose más amorenáu na cola. La coroniella ye de color violeta, el gargüelu verde-azul brilloso, y el restu de la cabeza ye negru, quitando un puntu blancu detrás del güeyu. El pechu ye verde-bronce y el banduyu ye abuxáu.

La fema de Colibrí Magníficu tien el llombu verde-bronce y el banduyu gris maciu. Hai una llinia blanca detrás del güeyu. Los exemplares nuevos son como la fema, pero más escuros y amarronaos.

La fema encárgase dafechu de la construcción del nial y de la incubación. El nial ye una taza avolumada alcontrada a cerca de 3 m del suelu y la niarada consta de dos güevos blancos. La incubación dura de 15 a 19 díes y los pitucos tarden d'unos 20 a 26 díes n'empezar a volar.

Esta especie alimentar de néctar, que consiguen d'una amplia variedá de flores, y pequeños inseutos. El machu posar nun llugar visible y defende los sos territorios d'alimentación agresivamente. El llamáu de la especie ye un drrrk gutural.

Galería[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]