Estefanía de Mónacu

De Wikipedia
(Redirixío dende Estefanía de Mónaco)
Estefanía de Mónacu
Vida
Nacimientu Palaciu del Príncipe de Mónacu[1]1 de febreru de 1965[2] (59 años)
Nacionalidá Bandera de Mónacu Mónacu [3]
Residencia Mónacu
Familia
Padre Rainieru III de Mónacu
Madre Grace Kelly
Casada con Daniel Ducruet (1995 – div. 1996)[4]
Adans Lopez Peres (2003 – div. 2004)[5]
Pareyes Jean Raymond Gottlieb
Fíos/es
Hermanos/es
Familia
Pueblu Casa de Grimaldi
Estudios
Estudios Cours Hattemer (es) Traducir
Hermanas del Niño Jesús (es) Traducir
Oficiu
Oficiu cantante, política, filántropa, modeludiseñadora
Xéneru artísticu pop
Instrumentu musical voz
pianu
IMDb nm0697744
tinyurl.com…
Cambiar los datos en Wikidata
La pequeña Estefanía cola so madre, Grace Kelly.

Estefanía de Mónacu (en francés, Stéphanie Marie Isabelle Grimaldi; (1 de febreru de 1965Palaciu del Príncipe de Mónacu)) ye la fía menor de los príncipes Raniero III y Grace de Mónacu. Trabayó temporalmente como cantante, diseñadora de traxes de bañu, modelu y artista de circu.

Biografía[editar | editar la fonte]

Nacimientu[editar | editar la fonte]

Estefanía nació'l 1 de febreru de 1965 nel Palaciu de Mónacu, siendo la tercera, y última, fía del príncipe Raniero III de Mónacu y Grace Kelly.

Bautismu[editar | editar la fonte]

La so madrina de bautismu foi la so prima hermana Elisabeth Anne de Massy, fía de la princesa Antonieta, ente que'l so tíu maternu, John Brendan Kelly, Jr. foi'l so padrín.

Estefanía recibió'l so nome n'honor al so tatara-tatara-güela Estefanía de Beauharnais.

Accidente[editar | editar la fonte]

El 13 de setiembre de 1982 cuando tornaben a Mónacu de la so casa de campu de Rocagel (Francia), ella y la so madre, tuvieron un accidente de coche. Grace morrió a otru día, el 14 de setiembre, ente qu'Estefanía sufrió una rotura d'una vértebra del pescuezu.

Anque la versión oficial foi que Grace sufrió un derrame cerebral mientres conducía, siempres s'hai rumoreado que yera Estefanía, que non asistó al funeral de la so madre al tar doliente, la que conducía'l vehículu.

Estefanía siempres se negó a falar de la muerte de la so madre hasta 1989 cuando dio una entrevista na que dixo: " Hai muncha presión sobre mi, porque tol mundu diz que yo conducía'l coche, que ye la mio culpa, que maté a la mio madre...Nun ye fácil cuando tienes que vivir eso con 17 años". La princesa nun volvió falar más de la tema hasta l'añu 2002 cuando concedió una entrevista a la revista francesa Paris Mach onde dixo: " Non solo tuvi que pasar pol horrible trauma de perder a la mio madre a una edá bien nueva, sinón tamién tar al so llau nel momentu del accidente. Naide puede imaxinar lo muncho que sufrí y sigo sufriendo".

Educación[editar | editar la fonte]

Estudió n'en el Dames de Saint-Maur de Mónacu y depués na Dupanloud de París. Terminó'l bachilleratu en 1982. Mientres los sos años escolares estudió danza clásica y pianu, tamién compitió en ximnasia y equitación.

Estefanía fala fluidamente monegascu, francés, inglés ya italianu.

Oficios[editar | editar la fonte]

El so calter rabelisco y difícil, la so solmenada vida sentimental y la so llamativa imaxe alloñar del prototipu de princesa europea y acarretáron-y el llamatu de «la princesa rebalba». Díxose repetidamente qu'Estefanía nun asumía'l so papel dientro de la familia principesca, sometíu al protocolu y a obligaciones sociales, y prefirió dedicase al mundu del espectáculu y del diseñu.

Moda[editar | editar la fonte]

En 1983, dempués de recuperase del accidente, empezó un cursu d'aprendizaxe en Christian Dior, so la direición del xefe de diseño Marc Bohan. Al añu siguiente debuta como modelu nun reportaxe de ropa d'alta cordura pa la revista española ¡Hola!. En 1985 apaez na revista alemana Vogue y na norteamericana Vanity Fair.

Tamién foi imaxe de de la llinia de guapura suiza La Prairie.

En 1986 llanzó la so primer llinia de de traxes de bañu con Alix de la Comble, a quien conociera mientres la so estancia en práutiques en Dior. El desfile de moda pa presentar la llinia, que se celebró nel Club Sporting en Mónaco y al qu'asistieron el Príncipe Rainiero III, el príncipe Alberto y la princesa Carolina, foi un acontecimientu importante cubiertu pelos medios de comunicación de tol mundu. En 1989, Estefanía llanzó'l so propiu arume homónimo.

Carrera musical[editar | editar la fonte]

Estefanía de Mónacu en 1986.

En febreru de 1986, Estefanía autu-produció y llanzó el so primer single col sellu francés Carrere, so la producción de Yves Roze. El cantar " Ouragan " y la so versión n'Inglés "Irresistible" fueron ésitos internacionales, según los informes, vendieron de más de 2 millones de copies. "Ouragan" ye unu de los senciellos más vendíos en Francia de tolos tiempos. L'álbum completu Besoin , llanzáu como Stéphanie en dellos países, vendió más de 1.5 millón d'unidaes, con 100.000 namái en Francia. El senciellu " Flash ", según la so versión n'inglés "One Love to Give" tamién trunfaron n'Europa. En xineru de 1987, Estefanía llanzó'l single "Young Ones Everywhere" en beneficiu d'UNICEF .

El mesmu añu, Estefanía treslladar a Los Angeles pa grabar un nuevu álbum. Sicasí, tomó-y cinco años lliberar. L'álbum Stéphanie, publicáu en 1991, axuntó decepcionantes ventes y crítiques negatives, a pesar de la xira promocional qu'incluyó l'actuación nel show d'Oprah Winfrey. Estefanía terminó asina la so carrera musical dempués de grabar "In the Closet" con Michael Jackson pal so álbum Dangerous. El cantar convertir nun ésitu en tol mundu y algamó el top ten nos Estaos Xuníos, pero Estefanía foi acreditada nel single sol alies de "Mystery Girl" y la so participación nel cantar nun foi revelada hasta unos años más tarde. Ella fixo una curtia vuelta al cantar en 2006, cuando grabó " L'Or de nos vies ", un single benéficu, xunto cola so fundación pa combatir el SIDA.

Filantropia y patronato[editar | editar la fonte]

Estefanía ye la presidenta de delles asociaciones social y cultural, ente elles el Centru Xuvenil de Mónacu y el Centru d'Actividad princesa Estefanía, y ye miembru de la xunta d'honor de la Fundación Princesa Gracia - Estaos Xuníos. Tamién foi patrona del Festival Internacional del Circu de Montecarlu, al que asiste con regularidá, y l'Asociación Mundial d'Amigos de la Infancia (AMADE), que foi fundada en 1963 pola so madre Gracia, princesa de Mónacu. Dende 1985, Estefanía foi la presidenta del Gran Premiu de la Maxa de Montecarlu y del Festival Internacional de Teatru Amateur. Tamién ye la presidenta del Théâtre Princesse Grace .

En 2003, Estefanía creó la so propia asociación de muyeres que s'enfrenten al SIDA, que se convirtió en Llucha contra'l SIDA Mónaco 2004, col fin de sofitar a les persones que viven col VIH y combatir l'estigma social acomuñáu a la enfermedá. Dende 2006, Estefanía ye la embaxadora del Programa Conxuntu de les Naciones Xuníes sobre'l VIH / SIDA (ONUSIDA). El mesmu añu, xunto con un grupu de cantantes, llanzó un single caritativu, " L'Or de nos vies ". El 26 de xunu de 2010, Estefanía inauguró, en presencia del Príncipe Alberto, la Casa de la Vida (en francés, Maison de Vie ) en Carpentras , Vaucluse , Francia , qu'ufierta tantu ayuda psicolóxica como material a les persones que viven col VIH-SIDA y a les sos families. Estefanía entamó numberosos eventos, como puyes, conciertos y gales, pa caltener a la so fundación.

Vida personal[editar | editar la fonte]

A los 16 años tuvo un primer romance fugaz con Paul Belmondo, fíu de la estrella de cine francés Jean-Paul Belmondo. Darréu, rellacionar con Anthony Delon, fíu del tamién actor francés Alain Delon. Xunir sentimentalmente tamién a Rob Lowe, Christopher Lambert y Jean-Claude Van Damme.

Daniel Ducruet[editar | editar la fonte]

Boda[editar | editar la fonte]

Casóse cola so guardaespaldes, Daniel Ducruet el 1 de xunetu de 1995.

Fíos[editar | editar la fonte]

  • Louis Robert Paul Ducret Grimaldi, nacíu'l 26 de payares de 1992. Comprometíu con Marie Hoa Chevallier.
  • Pauline Grace Maguy Ducret Grimaldi, nacida'l 4 de mayu de 1994.

Los sos fíos, al nacer fora del matrimoniu, nun fueron incluyíos na llinia de socesión al tronu monegascu hasta l'añu 1995.

Divorcio[editar | editar la fonte]

La pareya divorciar en 1996 dempués de que se publicar unes fotografíes de Ducruet calteniendo rellaciones sexuales con una moza belga, Fili Houteman.

Jean Raymond Gottlieb[editar | editar la fonte]

Fía[editar | editar la fonte]

El palaciu confirmó que'l padre de la neña yera Jean Raymond Gottlieb, otru guardaespaldes real.

Camille nun ta dientro de la socesión al tronu de Mónacu.

Adans López Peres[editar | editar la fonte]

Boda[editar | editar la fonte]

Casóse col acróbata portugués el 12 de setiembre de 2003.

Divorcio[editar | editar la fonte]

El 22 de xunetu de 2004, el periódicu alemán Bild informó qu'Estefanía se dixebró de Peres.

Otres rellaciones[editar | editar la fonte]

Estefanía foi otra vegada noticia en 2002 cuando vivió col domador de elefante Franco Knie nun tráiler y viaxó alredor d'Europa col circu nel que trabayaba'l so noviu.

El 1 de febreru de 2015, al cumplir 50 años, la princesa declaró:

Viví delles vides nuna. Gústame la vida con tou lo que m'apurre y aprovecho cada intre. Acabe bien o mal… Ensin pesares.[8]

Patronazgo[editar | editar la fonte]

  • Presidenta del Centru de la Mocedá de Mónacu.
  • Presidenta del Centru d'Actividaes Princesa Estefanía.
  • Miembru Honorariu del Comité Organizador de la Fundación Princesa Gracia nos Estaos Xuníos.
  • Presidenta de l'Asociación Anti-Sida de Mónacu (dende 2003).
  • Presidenta del Comité Organizador del Festival Internacional de Circu de Montecarlu (dende 2005).

Títulos y tratamientos[editar | editar la fonte]

Distinciones honorífiques[editar | editar la fonte]

Distinciones honorífiques monegasques[editar | editar la fonte]

  • Dama Gran Cruz de la Orde de Grimaldi (15/11/2005).[9]
  • Medaya de la Cruz Roja de Mónacu.

Ancestros[editar | editar la fonte]

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
16. Conde Carlos María de Polignac
 
 
 
 
 
 
 
8. Conde Majencio Melchor de Polignac
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
17. Carolina -y Normand de Morando
 
 
 
 
 
 
 
4. Conde Pedro de Polignac, Príncipe consorte de Mónacu
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
18. Isidoro Fernando de la Torre y Carsí
 
 
 
 
 
 
 
9. Susana Mariana de la Torre y Mier
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
19. María Luisa de Mier y Celis
 
 
 
 
 
 
 
2. Príncipe Raniero III de Mónacu
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
20. Príncipe Alberto I de Mónacu
 
 
 
 
 
 
 
10. Príncipe Lluis II de Mónacu
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
21. Lady María Victoria Douglas-Hamilton
 
 
 
 
 
 
 
5. Princesa Carlota de Mónacu, Duquesa de Valentinois
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
22. Jacques Henri Louvet
 
 
 
 
 
 
 
11. Marie Juliette Louvet
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
23. Joséphine Elmire Piedefer
 
 
 
 
 
 
 
1. Princesa Estefanía de Mónacu
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
24. Brian Kelly
 
 
 
 
 
 
 
12. John Henry Kelly
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
25. Honora Margaret McLaughlin
 
 
 
 
 
 
 
6. John Brendan Kelly
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
26. Walter Costello
 
 
 
 
 
 
 
13. Mary Anne Costello
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
27. Anne Burke
 
 
 
 
 
 
 
3. Grace Patricia Kelly
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
28. Johann Karl Majer
 
 
 
 
 
 
 
14. Carl Majer
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
29. Luise Wilhelmine Adam
 
 
 
 
 
 
 
7. Margaret Katherine Majer
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
30. Georg Berg
 
 
 
 
 
 
 
15. Margaretha Berg
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
31. Elisabetha Röhrig
 
 
 
 
 
 

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Data de consulta: 11 avientu 2014. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.
  2. Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Data de consulta: 27 abril 2014. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.
  3. Afirmao en: The International Who's Who of Women 2006. Data d'espublización: ochobre 2005. Editorial: Routledge.
  4. Identificador de persona en The Peerage: p11526.htm#i115258. Data de consulta: 7 agostu 2020.
  5. Identificador de persona en The Peerage: p11526.htm#i115258.
  6. 6,0 6,1 6,2 Afirmao en: The Peerage. Llingua de la obra o nome: inglés. Autor: Darryl Lundy.
  7. URL de la referencia: https://www.gala.fr/l_actu/news_de_stars/stephanie-de-monaco-son-parrain-nest-pas-un-inconnu_512208.
  8. La princesa Estefanía de Mónacu cumple 50 años
  9. Palaciu de Mónacu Archiváu el 23 de xunetu de 2013 na Wayback Machine.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]