Estación d'autobús

De Wikipedia
Estación d'autobuses interurbanos catalanes en Granollers (Cataluña).
Estación d'autobús de Frankfurt del Main.
Interior de la terminal Tietê, en San Pablo, Brasil

Una estación d'autobús, terminal de buses, central camionera, central d'autobuses o terrapuerto ye una instalación na que se turnan les salíes d'autobuses a distintos sitios, que asítiense en dársenes nes que posen y xuben pasaxeros dende los andenes. Les estaciones d'autobús pueden pertenecer al tresporte priváu o públicu. Dalgunes d'estes terminales tamién inclúin otros servicios comerciales pa sirvir a los pasaxeros, como restoranes, xeladeríes y tiendes.

La mayor estación del mundu ye la Estación Central de Buses de Tel Aviv n'Israel, abierta en 1993, qu'ocupa una superficie de 44 000 m²[ensin referencies] . Pela so parte, la mayor de Llatinoamérica y la segunda mayor del mundu ye la Terminal de Ómnibus Tietê, de la ciudá de São Paulo, Brasil.

Historia[editar | editar la fonte]

La so hestoria empieza en 1830 a partir de la invención del autobús (bus n'inglés) en Londres, Inglaterra. Depués de dellos años usóse esperimentalmente, pa dempués llegar a los Estaos Xuníos de Norteamérica en 1920. Na siguiente década desenvuélvese la construcción de terminales pol restu de los países.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]