Wikipedia:Conxetura de Maldoror

De Wikipedia


La conxetura de Maldoror establez que, siendo n el númberu de formes posibles de vandalizar un artículu y m el númberu posible de torgues oficiales que impidan vandalizar un artículu, perteneciendo n y m a , cúmplese que

n > m

O, lo que ye lo mesmo, siempre habrá formes de vandalizar un artículu que nun tean definíes espresamente como prohibiciones nes polítiques de la Wikipedia.[1]

Pa suplir eses llagunes inevitables, hai que recurrir al sentíu común. Nel casu de producise un dañu o vandalismu na Wikipedia, podrá actuase anque les polítiques nun contemplen el casu específicu. Sicasí, el fin buscáu poles polítiques tendrá de ser el mesmu que'l que persiga l'aición tomada en base al sentíu común.

Denominación[editar la fonte]

El nome d'esti ensayu débese a que lu formuló orixinalmente Maldoror, un usuariu (anguaño retiráu) de Wikipedia n'español. Conozse como conxetura aplicando la definición del conceptu, porque trátase d'una proposición que se presume real o verdadera, pero ta basada en fundamentos de naturaleza empírica y, polo tanto, nun puede verificase o comprobase fácilmente, como podría facese con una hipótesis.

  1. La conxetura sedría falsa si'l númberu posible de vandalismos n fuera finitu. Como n nun paez que dependa demasio del númberu d'artículos de Wikipedia, por ser ésta un sistema finitu n tamién lo será. En tou casu, dase como seguro que n será tan grande que sedría improbable que m lu alcance.