Rolling Stone

De Wikipedia
Rolling Stone
País  Estaos Xuníos d'América
Idioma Inglés
Categoría Entrevistes
Añu de fundación 1967
Desendolcu
Editor Jann Wenner
Will Dana
Publicador Wenner Publishing
Circulación
Frecuencia Quincenal
Circulación total 1.400.000
ISSN ISSN 0035-791X
[editar datos en Wikidata]

Rolling Stone ye una revista d'Estaos Xuníos dedicada a la música y la cultura popular. Editar dende 1967 y amás de tener la so edición d'Estaos Xuníos quincenal, tien delles ediciones estranxeres mensuales, partíes en distintos países del mundu, coles cualos la revista dexa dar una mirada más llocal a la música.

Historia[editar | editar la fonte]

Fundada en San Francisco en payares de 1967 pol qu'inda sigue siendo'l so editor Jann Wenner y el críticu musical Ralph J. Gleason, la revista identificar cola contracultura hippie y alloñóse de la prensa clandestina de la dómina con estándares periodísticos más tradicionales y evitando polítiques radicales. Rolling Stone dexó buelga por reportaxes políticos como los del periodista estremu Hunter S. Thompson a principiu de los '70. La portada y los artículos principales son ilustraos por fotógrafos de sonadía, como Annie Leibovitz.

L'ésitu de la revista valió-y inclusive un cantar de Dr. Hook & the Medicine show escrita por Shel Silverstein: Cover of the Rolling Stone, tou un hit.

Nos años 1980, anque escritores clásicos de los dos últimes décades como Lester Bangs siguíen xunto a Thompson, la revista adoptó valores corporativos qu'evitaben con anterioridá, como por casu pruebes de drogues a los emplegaos. Amás, la redaición de Rolling Stone pasó a Nueva York pa tar más cerca de la industria de la publicidá.

A principios de los 2000 enfrentar a decadentes ingresos y competencia de revistes como Maxim o FHM, pero aun así Rolling Stone reinventar a sigo mesma tomando posiciones en cuestiones polítiques internacionales -la situación d'Oriente Mediu, el calentamientu global o la economía son exemplos- y apuntando a llectores más nuevos.

Iggy Pop, Bono, Tom Wolfe y Ken Kesey escribieron pa ella y empezáronse a publicar llistaos de los más grandes de tolos tiempos.

Ediciones internacionales[editar | editar la fonte]

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Llectura encamentada[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]