Rift

De Wikipedia
Rift
Situación
Parte de xeoloxía
Datos
Cambiar los datos en Wikidata

Los rifts son fueses tectóniques allargaes onde la corteza terrestre ta sufriendo diverxencia y distensiones, productu de la separación de plaques tectóniques. Si'l rift ta activu, la tectónica puede producir seísmos y vulcanismu recurrente. Los rifts pueden tener dimensiones de centenares a miles de quilómetros de llargor.

Los rifts más importantes son los rifts mediooceánicos que s'alcuentren na llinia mediana de les dorsales mediooceánicas definiendo llendes diverxentes de placa; ye una esceición el Gran Valle del Rift, que se topa n'África Oriental, y que ta quebrando y estremando la placa africana.

Los rifts mediooceánicos, son llendes constructivos ente plaques tectóniques na exa de les dorsales oceániques, onde l'ascensu de magma provoca un llevantamientu de la corteza continental creando un desplazamientu na superficie. D'esta forma pueden aniciase nuevos océanos, según la teoría de la espansión del fondu oceánicu, lo qu'implica la separación de dambes mases (tectónica de plaques) faciendo que dambes se muevan en sentíos opuestos y provocando una rotura continental que col tiempu pueden formar llendes destructives (fueses nel mar), xenerando asina procesos de subducción.[1]

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]