República Soviética Socialista de Galicia

De Wikipedia
Segunda República Polaca
República Popular d'Ucraína Occidental
República Soviética Socialista de Galicia
(de 15 xunetu 1920 a 21 setiembre 1920)
Segunda República Polaca
estáu desapaecíu
Alministración
Capital Ternópil
Forma de gobiernu república soviética
Llingües oficiales polacu
ucraín
yiddish
Xeografía
Cambiar los datos en Wikidata

La República Soviética Socialista de Galitzia (RSS de Galitzia) esistió dende'l 8 de xunetu a 21 de setiembre de 1920 mientres la Guerra Polacu-Soviética nel área de la Galitzia d'Europa Central. La so capital yera Ternópil. Foi proclamada tres la ocupación de la zona por fuercies del Exércitu Coloráu.

La RSS de Galitzia foi establecida y remanada pol Comité Revolucionariu de Galitzia (Galrevkom), un gobiernu provisonal creáu a partir de la Rusia bolxevique. La so capital asitiar en Ternópil con Volodýmyr Zatonsky como'l so presidente. El Galrevkom estableció una estructura alministrativa, l'Exércitu de Galitzia, y un sistema educativu. Los idiomes nacionales atopar nun estatus igual y declarar como: polacu, ucraín y yiddish.

El Galrevkom nun controló la parte más importante de Galitzia que ye Lviv. Ternópil foi reocupado por Polonia el 21 de setiembre de 1920.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Bibliografía[editar | editar la fonte]

  • Davies, Norman, White Eagle, Red Star: the Polish-Soviet War, 1919-20, Pimlico, 2003, ISBN 0-7126-0694-7. (Primer edición: St. Martin's Press, inc., New York, 1972).


Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]