Pablo Moro

De Wikipedia
Pablo Moro
Vida
Nacimientu Uviéu20 d'avientu de 1978 (45 años)
Nacionalidá España
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu cantante
Instrumentu musical voz
Cambiar los datos en Wikidata

Pablo Moro (20 d'avientu de 1978Uviéu) ye un cantautor español de música pop.

Biografía[editar | editar la fonte]

Nació n'Uviéu (Asturies) el 20 d'avientu de 1978. Estudió filoloxía hispánica y nunca despintó la so almiración por cantantes como Joaquín Sabina, Bob Dylan, Joan Manuel Serrat o David Bowie, ente otros.

Con toes eses influencies, Pablo Moro empecipia la composición de los sos primeros cantares. Dempués d'ensame de maquetes y participaciones en distintos recopilatorios, editar a finales del 2005 el so primer discu sol títulu de Emepetreses y la producción de David Ferreiro. Esti trabayu, abriría-y les puertes d'emisores de radio y televisión.

En setiembre de 2007, sale a la lluz el so segundu discu Smoking Point y que-y supón un reconocencia importante per parte de la crítica especializada y de un públicu que cada vez ye más numberosu.

Recibió'l premiu AMAS (anuariu de la música asturiana) en 2006 al meyor lletrista col so álbum Emepetreses y nel 2007 al meyor discu por Smoking Point, amás de meyor video clip cola tema L'últimu Valse.

En 2008 publicó Smoking Point n'Arxentina sol sellu Tocka Discos y la distribución de Sony BMG Arxentina. Amás, protagonizó dos importantes xires pel país gauchu, una n'acústicu nel mes de xunu y otra cola so banda (Los Mozos Llistos) en setiembre, onde participó n'unu de los festivales de rock más importantes de Llatinoamérica, el Pepsi Music.

El nuevu single de Pablo Moro, llamáu Jólivuz, fai les vegaes de maestru de ceremonies de Pequeños placeres domésticos, la tercer entrega discográfica de Pablo. Esti últimu álbum foi ellaboráu práuticamente en direutu, na Isla de Colunga (Asturies) con tolos músicos aconceyaos, la producción d'Álvaro Barcena y ensin desfiguraciones de llaboratoriu.

En 2013, con trenta y cuatro años y una fía, les coses yá se ven d'otra manera. Unu apriende que l'ésitu y el fracasu son relativos, que la felicidá atópase siempres en pequeños detalles y que por enforma qu'empeñemos naide puede tener, del tou, La vida solucionada (2013), títulu del últimu trabayu de Pablo Moro y Los Mozos Llistos, grabáu, como los dos anteriores so la producción d'Álvaro Bárcena y la supervisión téunica de Dani Sevillano, nos estudios Distritu Federal d'Uviéu.

Discografía[editar | editar la fonte]

Intereses[editar | editar la fonte]

  • La prueba na que Melendi consiguió roblar un contratu cola discográfica Carlito Records tratar d'una prueba a Pablo Moro
  • Pablo Moro apaez nel primer capítulu de la serie española Doctor Mateo interpretando la so tema L'últimu valse.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]