Mutoscopiu

De Wikipedia
Afiche de 1899 anunciando'l mutoscopio

El Mutoscopio o Mutoscope foi un dispositivu cinematográficu primitivu patentáu por Herman Casla el 21 de payares de 1894. Al igual que'l kinetoscopio de Thomas Edison, la proyeición de la película nun se faía nuna pantalla, sinón pa una sola persona. Sicasí, yera más baratu y más senciellu que'l kinetoscopio. El Mutoscopio comercializar la American Mutoscope & Biograph Company (más tarde llamada American Mutoscope& Biograph Company ) y superó fácilmente les ventes de la máquina Peep show Edison.

El Mutoscopio foi compuestu na mesma forma que flipbook. Les imáxenes que yeren simples copies de fotografíes en blancu y negru. Pero en cuenta de amestar les imáxenes como un pequeñu llibru, les imáxenes yeren asitiaes nun cilindru, como una gran Rolodex. Una bobina componer d'unes 850 tarxetes d'aproximao un minutu.

El Mutoscopio trabayaba con un sistema de tragaperres. Dempués d'inxertar una moneda, el veceru podría ver el curtiumetraxe d'un pequeñu lente dispuestu na parte cimera de la máquina. La máquina funcionaba con eletricidá, pero la bobina xirar por aciu un rabil na base.

El veceru podía controlar la velocidá y la direición de meyora de la proyeición. El rabil podía xirar palantre o escontra tras. El Mutoscopio foi fabricáu orixinalmente ente'l 1895 y 1909 pola American Mutoscope& Biograph Company . En 1920, el Mutoscopio foi vendíu a William Rabka, qu'empezó cola so propia compañía, la International Mutoscope Reel Company y trabayó ente 1926 y 1949.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]