Día Mundial de la Salú Mental

De Wikipedia


Día Mundial de la salú mental
Día de celebración 10 d'ochobre
Llugar de celebración Día Internacional
[editar datos en Wikidata]

El Día Mundial de la Salú Mental conmemórase tolos 10 d'ochobre, con una campaña que busca concentrar l'atención mundial na identificación, tratamientu y prevención de dalgún trestornu emocional o de conducta destacáu pa esi añu.

Por exemplu, la tema del Día Mundial de la Salú Mental 2003 centrar nos trestornos emocionales y de conducta de neños y adolescentes. Enfocó l'atención mundial escontra los efeutos que provoquen nel bienestar mental y emocional de los mozos los traumatismos y la violencia.

Conmemoración[editar | editar la fonte]

El día mundial de la salú celébrase'l 10 d'ochobre. Les cifres disponibles amuesen que, nes Amériques, la mayoría de los neños que precisen atención de salú mental nun reciben el tratamientu necesariu. Dende una perspeutiva financiera, ta claro que'l tratamientu tempranu de neños y adolescentes puede amenorgar los costos de l'atención n'años posteriores según tamién los costos sociales, polos comportamientos antisociales que pueden ser resultáu del fracasu del tratamientu na temprana

Amás, el suicidiu nos mozos ye un problema de salú mental xeneralizáu y ye la tercer causa de muerte ente los adolescentes en tol mundu, según esta investigación. El abusu de sustancies n'adolescentes tamién ye un problema mundial. La Organización Panamericana de la Salú - OPS ta trabayando colos países pa ellaborar programes especiales pa neños y adolescentes. La ellaboración d'estratexes apropiaes qu'enfoquen a la salú mental de los neños, amás del meyoramientu de los servicios especializaos puede tener un impautu positivu bien fuerte. La OPS foi establecida en 1902 y ye la organización de salú pública más antigua del mundu. Ye la Oficina Rexonal pa les Américas de la Organización Mundial de la Salú - OMS y trabaya colos países p'ameyorar la salú y alzar la calidá de vida de los sos habitantes.[1]

Cada añu, el 10 d'ochobre, la Organización Mundial de la Salú xúnese a la celebración del Día Mundial de la Salú Mental. El día celebrar por iniciativa de la Federación Mundial de Salú Mental y la OMS sofita esta iniciativa al traviés de la sensibilización sobre temes de salú mental.

Temes del Día Mundial de la Salú Mental[editar | editar la fonte]

Añu Tema
2014 “Living with schizophrenia”.
2013 “La salú mental y los adultos mayores”.
2012 “La depresión, una crisis mundial”.
2011 “Invirtamos en salú mental”. n'inglés
2010 “La salú mental y les enfermedaes físiques cróniques”.
2009 “Salú Mental na atención primaria: ameyorando los tratamientos y promoviendo la salú mental”.
2008 “Convirtiendo la salú mental nuna prioridá global – ameyorando los servicios al traviés de la reivindicación y l'acción ciudadana”.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]

Información Xeneral

Más información

Infografía

Videos

Previous World Mental Health Days