Daisy Cornwallis West

De Wikipedia
Daisy Cornwallis West
Vida
Nacimientu Ruthin Castle (en) Traducir28 de xunu de 1873
Nacionalidá Bandera del Reinu Xuníu Reinu Xuníu
Reich alemán
Muerte Wałbrzych29 de xunu de 1943[1] (70 años)
Familia
Padre William Cornwallis-West
Madre Mary Cornwallis-West
Casada con Hans Heinrich von Pless (es) Traducir (1891 – )[2]
Fíos/es
Hermanos/es
Pueblu House of Hochberg (en) Traducir
Estudios
Llingües falaes inglés[4]
alemán[4]
Oficiu enfermerasocialite
Cambiar los datos en Wikidata

Daisy Cornwallis West, princesa de Pless (28 de xunu de 1873Ruthin Castle (en) Traducir – 29 de xunu de 1943Wałbrzych) foi un socialité y aristócrata británica esposa de Xuan Enrique XV de Pless.

Biorafía[editar | editar la fonte]

Cornwallis West nació nel castiellu de Ruthin, Gales, como la fía de William Cornwallis West y Mary "Patsy" FitzPatrick. El so padre yera bisnietu del conde de la Warr y la so madre nieta del conde de Headford.

Los sos hermanos George y Constance casóse con Jennie Churchill, madre de Winston Churchill, y Hugh Grosvenor, duque de Westminster, respeutivamente.

En 1891, casar na Abadía de Westminster, Londres, cola bendición de la reina Victoria, con Xuan Enrique XV de Hochberg, príncipe de Pless, unu de los mayores herederos del Imperiu alemán. Tres el so matrimoniu Daisy treslladar a Alemaña convirtiéndose nuna importante anfitriona en Silesia. En 1922, la pareya divorcióse y el so ex-maríu volvió contraer matrimoniu cola hispana Clotilde de Silva y Candamo, fía del marqués de Arcicóllar. El príncipe volvió divorciase y De Silva contraxo nueves nupcias col so fiyascu, el conde Bolko de Hochberg, fíu de Daisy.

Mientres la Primer Guerra Mundial, trabayó como enfermera de la Cruz Roxa en trenes hospitales de la fronteres serbia, francesa y austriaca. Nel periodu de Enteguerres, la princesa vivió en Munich y temporalmente na Costa Azul hasta que, en 1935, volvió establecese nel castiellu familiar de Książ, Wałbrzych (Polonia). Al españar la II Guerra Mundial, la princesa ayudó a la llocalidá de Wałbrzych, polo que los nazis deportar y confiscaron Książ.

La princesa pasó los últimos años de la so vida postrada nuna siella de ruedes posiblemente por sufrir esclerosis múltiple y finaría en xunu de 1943. Anque nun se conoz esautamente la fecha de la so muerte, acordies cola so fía foi soterrada nel mausoléu de la familia en Książ. Tres la ocupación de Polonia pol Exércitu Coloráu, el mausoléu foi destruyíu al igual que'l so ataúd.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Data de consulta: 9 abril 2014. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.
  2. 2,0 2,1 2,2 Afirmao en: Kindred Britain.
  3. 3,0 3,1 Afirmao en: The Peerage. Llingua de la obra o nome: inglés. Autor: Darryl Lundy.
  4. 4,0 4,1 Afirmao en: catálogu de la Biblioteca Nacional Checa. Identificador NKCR AUT: xx0216666. Data de consulta: 1r marzu 2022.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]