Códigu d'idioma

De Wikipedia

Un códigu d'idioma ye un códigu qu'asigna lletres y/o númberos como identificadores o clasificadores de los idiomes. Estos códigos pueden ser utilizaos pa entamar coleiciones de les biblioteques o presentaciones de datos, pa escoyer les llocalizaciones correutes y les traducciones de la informática, y como una designación embrivida de más formes d'idioma-nome.

Dificultaes de clasificación[editar | editar la fonte]

Los esquemes de códigos d'idioma, intenten clasificar nel complexu mundu de los idiomes humanos, los dialeutos y variantes. La mayoría d'ellos realizar dellos compromisos ente ser xenerales y completos, y suficientes pa ser compatibles con dialeutos específicos.

Por casu, la mayoría de la población d'América Central y América del Sur, falen español. L'español faláu en Méxicu ye un pocu distintu del español faláu en Perú. Les distintes rexones de Méxicu tienen dialeutos y acentos llixeramente distintos del español. Un sistema de códigu d'idioma podría arrexuntar toos estos como "español" pa la eleición d'un diseñu de tecláu, más como "español" pa usu xeneral, o dialeutu separáu pa cada rexón específica d'idiomes.



Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]