Cinemax

De Wikipedia
Cinemax
Canal temática y canal de cable (es) Traducir
Llocalización
Sede Nueva York
Direición Estaos Xuníos
Historia
Fundación1r agostu 1980
Eslogan Follow Us On Cinemax (en)
Organigrama
Dueñu HBO
Participación empresarial
Organización matriz HBO
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Cinemax ye una canal de televisión d'orixe estauxunidense propiedá de Home Box Office Inc., una subsidiaria de WarnerMedia. Ye bien conocíu en tol mundu por ser la canal hermana de HBO. Cinemax principalmente tresmite películes, xunto con series orixinales, documentales y funciones especiales detrás de cámares.

A partir de xunetu de 2015, la programación de Cinemax ta disponible a aproximao 21,325 millones de llares (18,3% de los veceros de cable, satélite y telecomunicaciones) nos Estaos Xuníos (20.785 millones d'abonaos o'l 17,9% de tolos llares con serviciu de televisión de pagu va recibir, siquier, la canal principal de Cinemax).

Historia[editar | editar la fonte]

Cinemax llanzóse'l 1 d'agostu de 1980 como respuesta de HBO a The Movie Channel (que nesi momentu yera propiedá de Warner-Amex Satellite Entertainment, una empresa conxunta ente Warner Communications y American Express, predecesora de Time Warner; TMC agora ye propiedá de la filial de Showtime Networks de CBS Corporation, enantes so Viacom de 1983 a 2005). Cinemax foi orixinalmente propiedá de Time-Life Inc., que más tarde se fundió con Warner Communications en 1989 pa formar Time Warner na actualidá.

A diferencia de HBO, y la mayoría de les canales de cable y tresmisión yá nel aire nel momentu del so llanzamientu, Cinemax tresmitió un horariu de 24 hores al día dende'l so entamu de sesión (HBO solo executó nueve hores de programación al día dende 3: 00 pm hasta la medianueche, hora del Este hasta setiembre de 1981, cuando adoptó un horariu de fin de selmana de 24 hores que s'estendió hasta la medianueche hora del este los domingos pela nueche, ya implementó l'horariu de les 24 hores del 28 d'avientu d'esi mesmu añu). El voceru nel aire, Robert Culp, díxo-yos a los televidentes que Cinemax trataría sobre películes y namás que películes. Nesi momentu, HBO presentaba una gama más amplia de programación, incluyíos dellos intersticiales de noticies d'entretenimientu, documentales, programación infantil, eventos deportivos y especiales de televisión (en forma d'obres de teatru de Broadway, actos de comedia stand up y conciertos). Los clásicos de la película fueron unu de les pilastres de Cinemax na so nacencia, presentáu "tou ensin cortes y llibre de comerciales", dixo Culp al aire. Un estensu programa de películes de los años 1950 a 1970 compunxo la mayor parte del programa de programación de la canal.

Cinemax tuvo ésitu nos sos primeros años porque los suscriptores de televisión per cable de normal solo teníen accesu a alredor de tres docenes de canales por cuenta de que les cabeceres del sistema nel momentu del debú de Cinemax solo podíen tresportar un númberu llindáu de canales. Les películes yeren la categoría de programes más solicitada ente los suscriptores de cable nesi momentu, y Cinemax amosaba películes clásiques ensin interrupciones comerciales y la edición de tiempu y conteníu faía que la canal fuera un complementu curiosu pa los suscriptores de HBO. En munchos casos, los provisores de cable nun venderíen Cinemax a veceros qu'entá nun teníen una suscripción a HBO. Los dos canales xeneralmente vendíense como un paquete, y xeneralmente ufiertábense con un descuentu pa los suscriptores qu'optaben por llograr dambes canales. El preciu típicu d'una suscripción mensual a HBO a principios de la década de 1980 yera de US $ 12,95 per mes, ente que Cinemax de normal podía amestase por ente US $ 7 y $ 10 extra per mes.

Mientres la primer década de la cadena nel aire, Cinemax tamién emitió dellos programes musicales orixinales: mientres la década de 1980, a partir del ascensu meteóricu na popularidá de MTV, Cinemax empezó a tresmitir videos musicales en forma d'un intersticial que s'executó mientres saltos estendíos ente películes llamaes MaxTrax; tamién executó especiales de música sol lema Cinemax Sessions, según la entrevista musical y la serie de presentaciones Album Flash mientres esi mesmu periodu de tiempu. A mediaos y finales de la década de 1980 tamién s'amestó una cantidá llindada de programación de series nel calendariu de Cinemax, incluyendo la serie de comedia d'esbozos Second City Television (que los sos derechos de tresmisión nos Estaos Xuníos fueron adquiríos pola canal de NBC en 1983) y la serie de ciencia ficción Max Espaciu llibre (que tamién s'emitió en ABC dende 1987 hasta 1988). Tamién s'emitieron dacuando especiales de comedia na canal a fines de la década de 1980, sol lema Cinemax Comedy Experiment, que presentaba bocetos de forma llibre y estilos d'improvisación de dellos comics emerxentes (como Howie Mandel, Chris Elliott y Eric Bogosian). . Anque la so programación diversificárase, Cinemax siguiera siendo una canal de películes. En febreru de 1988, la primer tresmisión de la rede de la comedia d'aición de 1987 Lethal Weapon convertir na tresmisión de mayor audiencia na hestoria de Cinemax nesi momentu, con un permediu de 16.9 de rating y 26 de share.

En 2001, Cinemax empezó a camudar el so enfoque de solo emitir llargumetraxes de segunda execución que se tresmitieron primeramente na canal hermana HBO antes del so debú en Cinemax, a estrenar películes de gran ésitu y menos conocíes antes de la so emisión inicial en HBO. En febreru de 2011, Cinemax anunció que va empezar a ufiertar programación orixinal de corriente (en forma de serie d'aición y temática empobinada a los homes ente les edaes de 18 y 49) pa competir cola canal de la hermana de HBO, y anda a la tema con Showtime y Starz -, según por cuenta de la competencia d'otros servicios de películes como Netflix; estos programes tamién s'amestaron nun esfuerciu por camudar la imaxe histórica de Cinemax como una canal conocida principalmente por llevar series y películes pornográfiques softcore.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]