Camila Sodi

De Wikipedia
Camila Sodi
Vida
Nacimientu Ciudá de Méxicu14 de mayu de 1986[1] (37 años)
Nacionalidá Bandera de Méxicu Méxicu
Familia
Madre Ernestina Sodi
Casada con Diego Luna (2008 – 2013)
Fíos/es
Hermanos/es
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu actriz de televisión, actriz de cine, modelucantante
Xéneru artísticu indie pop (es) Traducir
rock en castellanu
Instrumentu musical voz
Creencies
Relixón catolicismu[2]
IMDb nm1743166
Cambiar los datos en Wikidata

Camila Ía González Sodi, conocida como Camila Sodi, ye una actriz, cantante y modelu mexicana nacida na Ciudá de Méxicu, el 14 de mayu de 1986. Ye la mayor de les fíes de la escritora y periodista cultural Ernestina Sodi y sobrina de la cantante y actriz Thalía y de la "primer actriz" Laura Zapata.

Biografía[editar | editar la fonte]

Anque empezó la so carrera cuando apenes tenía 8 años (1994), amosó que les sos pasiones principales yeren la música y el modelaje, pero ye nel añu 1999, cuando se decide por esta postrera. Pal 2002 ingresa al equipu de presentadores de la señal de cable telehit, onde presentó'l programa televisivu El pulsu, mesmu que foi esitosu mientres los dos años que duró al aire esta revista musical.

Dempués de la so aventura en televisión, ye en 2004 cuando debuta formalmente na televisión, al ser protagonista de la telenovela Inocente de ti so la producción de Nathalie Lartilleux, onde interpreta a "Florina", una moza probe que, a base d'esfuerzu y llucha, llogra enfrentar tou lo que s'averó nel so contra y salir alantre. Nesta telenovela compartió creitos con Valentino Lanús, Alma Delfina, Helena Colorado, Salvador Pineda, Altair Jarabo, ente otros.

En 2006, la nueva actriz dexa de llau la imaxe de neña bona, y en setiembre d'esi añu apaez na portada de la revista H pa Homes, onde nes semeyes, remembró a los sos almiradores a la década de los '50, y les famoses Pin-up. D'estes semeyes, en delles entrevistes en diversos medios, Camila comentó que la intención de realizar diches imáxenes nun foi faer que la xente viéralo como un oxetu sexual. Aseguró que la so intención foi faer unes fotografíes que nun fueren vulgares pal so públicu.

En marzu del 2007, salió en circulación: Neñes mal, dirixida por Fernando Sariñana y onde comparte creitos con Martha Higareda, Ximena Sariñana, Blanca Guerra, ente otres actrices. Nesta película interpreta a una moza intelectual,y qu'ingresa a l'academia de Maca Rivera solo por que la so ma yá nun trate d'andar buscando prospeutos pa ella.

Ye n'agostu del mesmu añu cuando sale n'exhibición la cinta El búfalo de la noche, basada na novela homónima de Guillermo Arriaga, y dirixida por Jorge Gutiérrez Aldana; que Camila co-protagoniza con Diego Luna (con quien tuvo casada y tien dos fíos: Jerónimo y Fiona) y Liz Gallardo.

N'ochobre sale en circulación otra cinta que tamién protagonizó, Déficit, película actuada y dirixida por Gael García Bernal.

El 12 d'agostu del añu 2008 dio a lluz a un neñu frutu de la so rellación col tamién actor Diego Luna, nun hospital de Los Angeles. Dio a lluz al so segundu fíu en 2010.

Tres 11 años alloñada de les telenoveles, en 2015 confirma la so participación como protagonista na producción de Carlos Moreno Laguillo titulada A que no me dejas,[3] remake de la esitosa telenovela Amor en silenciu de 1988.

Trayeutoria[editar | editar la fonte]

Televisión[editar | editar la fonte]

Cine[editar | editar la fonte]

Discografía[editar | editar la fonte]

  • Ella y el muertu (2012)

Referencies[editar | editar la fonte]