Diferencies ente revisiones de «517»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
m namá namái
Llinia 3: Llinia 3:
== Fechos ==
== Fechos ==
* Conceyu provincial de Girona.
* Conceyu provincial de Girona.
* 2 d'abril: El papa [[Hormisdes]] dirixe una dura carta al cleru hispanu, enoxáu polos informes que-y lleguen d'España. Encamentaba a los hispanorromanos que tuvieren enforma curiáu colos obispos qu'escoyíen, que lo fixeren na persona d'homes de calter fuerte. Nun teníen d'escoyer [[laicu]]s nin consagraos. Nun se debe ufiertar o aceptar dineru por un obispáu: la decisión del pueblu y el cleru va dar fe del xuiciu de Dios. Hormisdas concede tamién permisu al cleru hispanu p'axuntase en concilio namái una vegada al añu, en cuenta de los dos prescrites. El papa unvia al vicariu Salustio a les provincies de [[Baetica|Bética]] y [[Lusitania]], con misión de xixilar el cumplimientu de los decretos de los sagraos concilios, mediar nes disputes y convocar sínodos en casu necesariu. Darréu'l papa va escribir una carta amosando la so allegría pol resolvimientu de les disputes per mediu de la so [[vicariu]].
* 2 d'abril: El papa [[Hormisdes]] dirixe una dura carta al cleru hispanu, enoxáu polos informes que-y lleguen d'España. Encamentaba a los hispanorromanos que tuvieren enforma curiáu colos obispos qu'escoyíen, que lo fixeren na persona d'homes de calter fuerte. Nun teníen d'escoyer [[laicu|laicos]] nin consagraos. Nun se debe ufiertar o aceptar dineru por un obispáu: la decisión del pueblu y el cleru va dar fe del xuiciu de Dios. Hormisdas concede tamién permisu al cleru hispanu p'axuntase en concilio namái una vegada al añu, en cuenta de los dos prescrites. El papa unvia al vicariu Salustio a les provincies de [[Baetica|Bética]] y [[Lusitania]], con misión de xixilar el cumplimientu de los decretos de los sagraos concilios, mediar nes disputes y convocar sínodos en casu necesariu. Darréu'l papa va escribir una carta amosando la so allegría pol resolvimientu de les disputes per mediu de la so [[vicariu]].


== Nacencies ==
== Nacencies ==

Revisión a fecha de 11:57 15 xun 2015

Añu 517
Años: 514 515 516 - 517 - 518 519 520
Décades: Años 480 Años 490 Años 500 - Años 510 - Años 520 Años 530 Años 540
sieglos: sieglu V - sieglu VI - sieglu VII
517 n'otros calendarios
Calendariu gregorianu 517
DXVII
Ab urbe condita 1270
Calendariu armeniu N/A
Calendariu chinu 3213 – 3214
Calendariu hebréu 4277 – 4278
Calendarios hindús
- Vikram Samvat
- Shaka Samvat

572 – 573
439 – 440
Calendariu persa 105 BP – 104 BP
Calendariu islámicu 108 BH – 107 BH
Calendariu rúnicu 767

Fechos

  • Conceyu provincial de Girona.
  • 2 d'abril: El papa Hormisdes dirixe una dura carta al cleru hispanu, enoxáu polos informes que-y lleguen d'España. Encamentaba a los hispanorromanos que tuvieren enforma curiáu colos obispos qu'escoyíen, que lo fixeren na persona d'homes de calter fuerte. Nun teníen d'escoyer laicos nin consagraos. Nun se debe ufiertar o aceptar dineru por un obispáu: la decisión del pueblu y el cleru va dar fe del xuiciu de Dios. Hormisdas concede tamién permisu al cleru hispanu p'axuntase en concilio namái una vegada al añu, en cuenta de los dos prescrites. El papa unvia al vicariu Salustio a les provincies de Bética y Lusitania, con misión de xixilar el cumplimientu de los decretos de los sagraos concilios, mediar nes disputes y convocar sínodos en casu necesariu. Darréu'l papa va escribir una carta amosando la so allegría pol resolvimientu de les disputes per mediu de la so vicariu.

Nacencies

Muertes