Diferencies ente revisiones de «El Manzano»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
Aplicación de la convención pa nomes propios
(Nun hai diferencies)

Revisión a fecha de 01:35 17 xin 2015

Plantía:Ficha conceyu lleonés

El Manzano ye un conceyu español de la provincia de Salamanca, na comunidá autónoma de Castiella y Llión. Intégrase na comarca de La Ramajería. Pertenez al partíu xudicial de Salamanca.

Etimoloxía

Mientres la Reconquista nel Reinu de Llión foi bien común fundar poblaciones sol topónimu d'árboles, plantes o frutos. En documentos hestóricos l'actual "El Manzano" vien referenciada como "Maçano",[1] como sinónimu del pumar (árbol que da mazanes).[2][3] Otres localidaes con etimoloxía asemeyada son les zamoranes Manzanal de los Infantes, Manzanal de Arriba y Manzanal del Barco o la llionesa Manzanal del Puerto.[4]

Referencies

  1. Bienvenido García Martín (1982). «El procesu hestóricu de despoblamientu na provincia de Salamanca». Universidá de Salamanca.
  2. Xaviel Vilareyo y Villamil (2008). «La Llingua Asturiana en Salamanca». Uviéu. «la mazanal, árbol que da mazanes»
  3. Xosé Lluis García Arias (2007). «Propuestes etimolóxiques». Academia de la Llingua Asturiana. «Güei n'asturianu n'oposición a mazana tamién s'enplega'l correspondiente masculín mazanu 'mazana pequeña y de ruina calidá'. Tamién mazanu ye 'árbol productor de mazanes'»
  4. David García López (2010). «Estado lingüístico de Senabria y La Carbayeda a comienzos del siglo XXL». Academia de la Llingua Asturiana. «en segundo término La Carbayeda, en concreto a los pueblos de Codesal, Manzanal de los Infantes, Mombuéi y Peica»