Diferencies ente revisiones de «La Fregeneda»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
Aplicación de la convención pa nomes propios.
(Nun hai diferencies)

Revisión a fecha de 02:58 16 xin 2015

Plantía:Ficha conceyu lleonés

La Fregeneda ye un conceyu español allugáu na comarca de El Abadengo, provincia de Salamanca, Castiella y Llión.

Etimoloxía

Mientres la Reconquista nel Reinu de Llión foi bien común fundar poblaciones sol topónimu d'árboles, plantes o frutos. En dellos documentos hestóricos l'actual "La Fregeneda" vien referenciada con nomes como "Frexneda",[1][2] siendo reconocible nellos la pallabra "fresnu", utilizada pa faer referencia al árbol y por tanto "fregeneda~fresneda" significaría "campu de fresnos".[3] Asina por casu, faciendo usu del "fresnu" como topónimu esisten los llugares Fresno de la Ribera, en Zamora, o El Fresno y La Freisneda, n'Asturies.[4][5]

Referencies

  1. «Revista d'estudios». Diputación de Salamanca (1999). «La Hinojosa y San Leonardo y Lumbrales y El Madroñal y la Frexneda y Bermellar y La Redonda y Monsagro y Sepulveda que son del Obispo de Ciudad Rodrigo tienen 1.156 vecinos»
  2. «Viaxe d'España». Altas (1788). «con otros entra en Duero junto a la villa de Frexeneda»
  3. «La llingua asturiana en Bizcaya». Fusión Asturies (2013). «Sufixu –eda: Úsase pa nomar colectivos especialmente conxuntos d’árboles»
  4. «Hestoria». Fresno de la Ribera (2013). «La formación del castellano en la Edad Media provoca que al pueblo se le denominara con algunas alteraciones léxicas como FRAXINO DE RIPARIA, FREXNO, FREISNO, O FREIXINO en distintos documentos medievales»
  5. «Toponimia asturiana, el por qué de los nomes de los nuesos pueblos». Editorial Prensa Asturiana (2014). «Fresnu, Fresneda»