Diferencies ente revisiones de «Santa Cruz de Tenerife»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
Legobot (alderique | contribuciones)
m Bot: Migrating 77 interwiki links, now provided by Wikidata on d:q14328 (translate me)
Sa (alderique | contribuciones)
Sin resumen de edición
Llinia 41: Llinia 41:


[[Categoría:Ciudaes d'España]]
[[Categoría:Ciudaes d'España]]
[[Categoría:Provincia de Santa Cruz de Tenerife]]
[[Categoría:Conceyos de Santa Cruz de Tenerife]]

Revisión a fecha de 00:25 26 ago 2013

Santa Cruz de Tenerife ye una ciudad y un conceyu canariu perteneciente a la provincia española del mesmu nome: Santa Cruz de Tenerife. Ye la capital de la islla de Tenerife, asina como de la provincia mentada. Arriendes, comparte la capitalidá de la Comunidá Autónoma de Canaries con Les Palmes de Gran Canaria y ye sé del Parllamentu de Canaries.

El conceyu alcuéntrase allugáu nel nordeste de la islla, nes orielles del Océanu Atlánticu. La ciudá ta afitada na badea que lleva'l so nome y el Macizu d'Anaga, irguéndose n'anfiteatru dende la costa hasta la cume.

El conceyu tien una estensión de 150,56 km² y una población de 220.902 habitantes (INE xineru de 2007). El so altor nel cascu hestóricu ye de 4 metros sobreo'l nivel del mar. Tien 58 quilómetros de costa, dixebrada naturalmente pol sotanvíu de Santos. La ciudá ta asitiada nún trabuxéu, ensamando una conurbación con San Cristóbal de La Laguna y absorbiendo otres llocalidaes como Taco y la Cuesta.

El clima ye ensuchu, con escases lluvies (un migayu más de 200mm) y temperatures sonces: un promediu de 21 °C añales, con escasa amplitú térmica diaria, gracies al efeutu suavizador de los vientos alisios.

Santa Cruz de Tenerife, dende la mar
Mapa de les Islles Canaries
Auditoriu de Tenerife

Plantía:Capitales de provincia