Diferencies ente revisiones de «Fundación Foru Xovellanos del Principáu d'Asturies»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
KLBot2 (alderique | contribuciones)
m Bot: Migrating 1 interwiki links, now provided by Wikidata on d:Q8963076
Llinia 25: Llinia 25:
[[Categoría:Xixón]]
[[Categoría:Xixón]]
[[Categoría:Fundaciones|Foru Xovellanos del Principáu d'Asturies]]
[[Categoría:Fundaciones|Foru Xovellanos del Principáu d'Asturies]]

[[es:Fundación Foro Jovellanos del Principado de Asturias]]

Revisión a fecha de 15:27 14 abr 2013

La Fundación Foru Xovellanos del Principáu d'Asturies ye una Intitución fundada en Xixón (Asturies), a iniciativa dún grupu de xovellaniegos col enfotu'l conceyu de Xixón y otres istituciones públiques como'l Gobiernu del Principáu d'Asturies, asina como d'empreses y entidaes privaes. Tien como antecedente l'Asociamientu Foru Xovellanos (1995), tresformada en Fundación con data 4 d'agostu de 1998. El so oxetivu primordial ye "Honorar l'alcordanza de Don Gaspar Melchor de Xovellanos como paradigma de serviciU del bien ermuno de tolos ciudadanos, asina como espardir y caltener vives la so obra y figura y alitar l'aplicación y autualización del so camientu pa'l beneficiu d'España y específicamente d'Asturies".

Al so Patronatu pertenez un enancháu greyu persones, toes illes d'estremaos signos políticos y relixosos que conviven en gran harmonía y respetu poles sos idegues habiendo siempres como referente les de Xovellanos.

Un resorte mui emportante de la istitución ye la Estaya de "Amigos de Xovellanos" a la que cualisquier persona o entidá pue iscribirse col oxetu de caltener una sintonía más averada coles atividaes que rialícense dende la Fundación.

De magar 1998, la Fundación convoca añalmente'l Premiu de Vistigación Fundación Foru Xovellanos del Principáu d'Asturies, dotáu con 6.000 Euros y l'asoleyamientu del trabayu galardonáu. Podrán acudir autores de cualisquier nacionalidá. Los trabayos versarán sobro cualisquier destos temes:

  • Vida, obra y camientu de Xovellanos.
  • La IlLustración española YA hispanoamericana.
  • La impronta de Xovellanos na configuración de l'Asturies y la España modernes.^

Anguaño edítase un Boletín Xovellanista y delles monografíes sobro Xovellanos, la so época o los sos contemporanios. Fasta la data tien un catálogu de 20 publicaciones.

Presidentes

Enllaces esternos