Diferencies ente revisiones de «Llerandi (parroquia)»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Llinia 1: Llinia 1:
[[Archivu:Llerandi.jpeg|thumb|Llerandi.]]'''Llerandi''' ye una [[parroquia]] y aldea parraguesa. A diez quilómetros de [[Les Arriondes]], capital del conceyu de [[Parres]]. Xunto con Cibidiellu y Priaes forma la parroquia de San Cosme de Llerandi.
[[Archivu:Panorámica_Llerandi.jpeg|thumb|Llerandi.]]'''Llerandi''' ye una [[parroquia]] y aldea parraguesa. A diez quilómetros de [[Les Arriondes]], capital del conceyu de [[Parres]]. Xunto con Cibidiellu y Priaes forma la parroquia de San Cosme de Llerandi.


Llégase dende la N-634, pola PR-4 en [[Ozanes]].
Llégase dende la N-634, pola PR-4 en [[Ozanes]].

Revisión a fecha de 19:28 20 ago 2012

Ficheru:Panorámica Llerandi.jpeg
Llerandi.

Llerandi ye una parroquia y aldea parraguesa. A diez quilómetros de Les Arriondes, capital del conceyu de Parres. Xunto con Cibidiellu y Priaes forma la parroquia de San Cosme de Llerandi.

Llégase dende la N-634, pola PR-4 en Ozanes.

Llerandi divídese en barrios: La Teyera, El Caleru, El Colláu, Cimalavilla, La Portiella, El Regueru,La Ruñada, San Cosme o La Llomba`l Trabe son algunos.

Llerandi alcuéntrase a cuatro quilómetros de Los montes de Cea y Cetín que separen Parres de: Amieva, Ponga y Piloña. L'altitú mayor ye de 1.134 metros. N'estos montes ñaz el ríu Mampodre y podemos alcontrar una gran arboleda de fayes.

El codigu postal ye 33546.