Diferencies ente revisiones de «Océanu Atlánticu»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
m r2.6.3) (Robó Añadíu: sn:Gungwa reAtlantic
Llinia 85: Llinia 85:
[[gl:Océano Atlántico]]
[[gl:Océano Atlántico]]
[[gn:Paraguasu Atlántiko]]
[[gn:Paraguasu Atlántiko]]
[[gu:એટલાન્ટીક મહાસાગર]]
[[gv:Yn Keayn Sheear]]
[[gv:Yn Keayn Sheear]]
[[haw:Moana ʻAkelanika]]
[[haw:Moana ʻAkelanika]]

Revisión a fecha de 20:12 7 pay 2011

Los cinco océanos de la Tierra
L'océanu Atlánticu.

L'Océanu Atlánticu ye l'océanu terrestre que separta América del Norte y América del Sur d'Europa y África. Estiéndese dende'l norte, nel Océanu Glacial Árticu, fasta l'Antártida y llinda con Europa y África (al este) y con América (al oeste). L'Ecuador divídelu, artificialmente, en dos partes, Atlánticu Norte y Atlánticu Sur. El so nome vien-y del griegu Atlas, unu de los titanes de la mitoloxía.

Xeografía

L'Océanu Atlánticu tien forma de S y una estensión cercana a los 80 millones de km², siendo'l segundu n'estensión, dempués del Océanu Pacíficu.

Los cordales submarinos asitiaos ente la Isla de Baffin, Groenlandia y Escocia estableciéronse, de modu convencional, como la llende ente l'océanu Glacial Árticu y el Atlánticu Norte.

Al Este, l'Estrechu de Gibraltar forma la llende col mar Mediterraneu; al oeste, l'arcu formáu poles isles del Caribe sepártenlu del mar Caribe.

Al Sur y al Este, la dixebra col océanu Índicu tómase, de modu convencional, pol meridianu de 20° E. Al Sur y al Oeste la divisoria estableciose na llinia de mayor profundidá que va del Cabu d'Hornos a la Península Antártica.

Mares

Islles

Historia

Plantía:Enllaz AD