Diferencies ente revisiones de «Mac OS»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
m r2.5.4) (Robó Añadíu: kk:Mac OS
Llinia 52: Llinia 52:
[[ja:Mac OS]]
[[ja:Mac OS]]
[[kaa:Mac OS]]
[[kaa:Mac OS]]
[[kk:Mac OS]]
[[ko:맥 OS]]
[[ko:맥 OS]]
[[ku:Mac OS]]
[[ku:Mac OS]]

Revisión a fecha de 17:14 18 xnt 2011

Mac OS, ye l'abreviatura de Macintosh Operating System (Sistema Operativu de Macintosh), ye el nome del primer sistema operativu d'Apple pa los ordenadores Macintosh. El Mac OS orixinal foi el primer sistema operativu con una interfaz gráfica d'usuariu en tener ésitu. L'equipu de Macintosh taba formau por Bill Atkinson, Jef Raskin y Andy Hertzfeld.

Hai dellos puntos de vista al rodiu del desarrollu de Macintosh y onde ñacieron les idegues posteriores. Mientres el vínculo entre'l proyeutu Macintosh y el proyeutu Alto en Xerox PARC recueyese nos documentos hestóricos, les contribuciones tempranes del Sketchpad d'Ivan Sutherland y el On-Line System de Doug Engelbart son igual d'importantes.

Apple quitó-y importancia, a sabiendes, a la existencia del sistema operativu nos primeros años de Macintosh pa facer que la máquina yera más prestosa pal usuariu y a distanciala d'otros sistemes como MS-DOS, que yeran un desafíu téunicu. Apple quería que Macintosh vierase como un sistema que trabayara namás prendelu.

Véase tamién

Enllaces esternos