Diferencies ente revisiones de «Cheyenne (Wyoming)»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
m r2.7.1) (Robó Añadíu: ie:Cheyenne (Wyoming)
m robot Añadido: sa:शेयेन्
Llinia 67: Llinia 67:
[[ro:Cheyenne, Wyoming]]
[[ro:Cheyenne, Wyoming]]
[[ru:Шайенн (Вайоминг)]]
[[ru:Шайенн (Вайоминг)]]
[[sa:शेयेन्]]
[[simple:Cheyenne, Wyoming]]
[[simple:Cheyenne, Wyoming]]
[[sk:Cheyenne]]
[[sk:Cheyenne]]

Revisión a fecha de 05:43 19 may 2011

Llocalización de Cheyenne dientro del estáu de Wyoming

Cheyenne ye la capital del estáu estaunidense de Wyoming, y tamién la del condáu de Laramie. Ye, colos sos 57.618 habitantes (U.S. Census Bureau, 2010), la mayor del estáu.

Foi fundada en 1867, no que entóncenes yera'l territoriu de Dakota, pol xeneral Greenville M. Dodge nel llugar nel que la llínia de la Union Pacific Railroad cruciaba'l ríu Crow Creek, afluente del ríu South Platte. Lo que nació como Crow Creek Crossing fue nomáu después, n'honor de la tribu india homónima, Cheyenne. La ciudá creció bien ceo, porque munchos pensaron que la construcción del ferrocarril diba traer prosperidá al territoriu. Ansina, namái que cuatro meses dempués de la so fundación yá vivíen nella cuatro mil persones. Munches colaron más pal oeste siguiendo la construcción del tren, pero la ciudá, la única del territoriu de Wyoming, convirtiose nel so centru alministrativu y en sé de delles instituciones militares que llegaron a díi de güei, amás de nel cargaderu, nel citáu ferrocarril, del ganáu de tola rodiada.

Capitoliu estatal de Wyoming, en Cheyenne

La so actividá económica ta fuertemente venceyada al sector públicu. Nella tienen la sé la mayoría de les oficines de l'alministración estatal, y, d'otra banda, hai munches persones que trabayen na base aérea militar Francis E. Warren. La ciudá entá ye un ñudu ferroviariu importante, y dientro de los intentos de l'alministración llocal por diversificar la economía de la ciudá, foron instalándose centros de distribución de delles empreses como Lowe's o Wal-Mart. La ciudá ye, tamién, la sé de la empresa de tiendes d'outlet Sierra Trading Post, de la de comida rápida Taco John's y de la compañía aérea Great Lakes Airlines. Na rodiada de la ciudá, aprovechando la circunstancia de que Cheyenne ye una de les ciudaes más ventoses d'Estaos Xuníos, tan sacándose alantre proyectos d'instalación de molinos eólicos pa producir enerxía.

Vista del downtown de Cheyenne, col capitoliu al fondu

Enllace esternu