Diferencies ente revisiones de «Daniel Diges»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Llinia 1: Llinia 1:
[[Archivu:Flickr - aktivioslo - Eurovision - Dem fem store - First rehearsal (3).jpg|right|thumb|250px|Daniel Diges.]]
Ye un cantante nacíu en [[Alcalá d'Henares]], [[Madrid]]. Nació ellí el [[17 d'Eneru]] de [[1981]].Representó a [[España]] nel [[Festival d'Eurovisión 2010]] quedando en 15º llugar con 68 puntos.
'''Daniel Diges''' ([[17 de xineru]] de [[1981]]) ye un cantante nacíu n'[[Alcalá d'Henares]], [[Madrid]]. Representó a [[España]] nel [[Festival d'Eurovisión 2010]] quedando en 15º llugar con 68 puntos.


== Carrera musical ==
Ye un espertu en musicales ya que realizó [[High School Musical]] y [[Hoy no me puedo levantar]] ente otros.
Tamién salió en munches series como [[Aquí no hay quién viva]] o [[Ana y los Siete]]. Nel [[2010]] representó a España nel [[Festival d'Eurovisión 2010|Festival d'Eurovisión]] y actuó dos veces debíu a que un espontaneu llamáu [[Jimmy Jump]] se colara en una d'ellas. Quedó en 15º llugar con 68 puntos.


== '''Álbumes y sencillos''' ==
La su canción con la que foi a Eurovisión foi [[Algo pequeñito]] y en [[España]] ye'l 6º sencillo más descargado. En cambiu, el álbum ye'l 5º más comprau{{ensin referencies}}


[[Categoría:Cantantes d'España|Diges, Daniel]]
== '''La so Carrera Musical''' ==
Ye un experto en musicales ya que realizó [[High School Musical]] y [[Hoy no me puedo levantar]] entre otros.
Tamién salió en munches series como [[Aquí no hay quién viva]] o [[Ana y la Siete]]. Nel [[2010]] representa a España nel [[Festival d'Eurovisión 2010]] y actuó dos veces debíu a que un expontaneo llamau [[Jimmy Jump]] se colara en una d'ellas. Quedó en 15º llugar con 68 puntos.


[[az:Daniel Diges]]

[[ca:Daniel Diges]]
== '''Álbumes y sencillos''' ==
[[da:Daniel Diges]]
La su canción con la que foi a Eurovisión foi [[Algo pequeñito]] y en [[España]] ye'l 6º sencillo más descargado. En cambiu, el álbum ye'l 5º más comprau.
[[de:Daniel Diges]]
[[en:Daniel Diges]]
[[es:Daniel Diges]]
[[fi:Daniel Diges]]
[[fr:Daniel Diges]]
[[he:דניאל דיחס]]
[[lv:Daniels Dihess]]
[[nl:Daniel Diges]]
[[pt:Daniel Diges]]
[[ro:Daniel Diges]]
[[ru:Дихес, Даниель]]
[[sq:Daniel Diges]]
[[tr:Daniel Diges]]
[[uk:Даніель Діхес]]

Revisión a fecha de 14:00 7 ago 2010

Daniel Diges.

Daniel Diges (17 de xineru de 1981) ye un cantante nacíu n'Alcalá d'Henares, Madrid. Representó a España nel Festival d'Eurovisión 2010 quedando en 15º llugar con 68 puntos.

Carrera musical

Ye un espertu en musicales ya que realizó High School Musical y Hoy no me puedo levantar ente otros. Tamién salió en munches series como Aquí no hay quién viva o Ana y los Siete. Nel 2010 representó a España nel Festival d'Eurovisión y actuó dos veces debíu a que un espontaneu llamáu Jimmy Jump se colara en una d'ellas. Quedó en 15º llugar con 68 puntos.

Álbumes y sencillos

La su canción con la que foi a Eurovisión foi Algo pequeñito y en España ye'l 6º sencillo más descargado. En cambiu, el álbum ye'l 5º más comprau[ensin referencies]